Ja, dacht ik eerst ook. Maar omdat er een paar met allergie zijn dacht ik dat appel beter was. Mij maakt het niets uit.. Kan het ook beide maken eventueel?
Sussie85
Geplaatst: 16-12-10 22:43
mmm is allebei erg lekker Sannn!
Taart mag ik trouwens bijna altijd hebben. Gistbodems worden zelden gebruikt.
Inderdaad Sim, selectiewedstrijd en aangezien dat bij ons de enige wedstrijden zijn waar je in het Z in een 20 x 60 baan kan starten besloten om toch maar te starten, of het weer moet zo slecht zijn, maar dan zou ik ook niet in de auto stappen richting Laura
Benthe, wat jammer dat je niet aanwezig kunt zijn.
Het heeft hier mega gesneeuwd en het is helaas nog niet gestopt. De wegen zijn compleet onbegaanbaar op dit moment. Achter ons langs loopt een grote provinciale weg en daar komt haast niemand overheen. Ik hoop dat het morgen niet zulk weer is, want dan kan ik niet die kant op komen.
kimdepim
Geplaatst: 17-12-10 10:33
Oh oh .. Ik zou vanavond al richting Vivian (Enschede), ik hoop dat die kant op de wegen een beetje te doen zijn . Ik haaat sneeuw !!
Ik krijg nu al het expliciete verbod om te gaan morgen als het is zoals nu. Helaas heb ik toch echt een auto van mijn ouders nodig om er te komen, dus als ik die niet mee krijg houdt het op (Kan alleen nog mijn opa lief aankijken. Die wilde vorig jaar ook al zijn auto meegeven door de sneeuw. Ben toch volledig verzekerd zegt hij dan)
Het wordt morgen gewoon mooi weer en alle wegen zijn schoon en niet glad
_Noor
Geplaatst: 17-12-10 10:46
Mootje schreef:
Het wordt morgen gewoon mooi weer en alle wegen zijn schoon en niet glad
En zo is het!
Mijn wedstrijd is nog niet afgelast, maar rijden wordt vandaag toch niks. Het blijft hier voorlopig nog wel even sneeuwen namelijk. Dus zal vandaag of morgen even afbellen.
Jammer Benthe, wel goed je best doen op wedstrijd he
Ik ga morgen inkopen doen, even langs " de Turk" in A'dam.
jipje_niekje
Geplaatst: 17-12-10 11:57
Ga vooral plezier hebben op wedstrijd met mijn ouwe gek Wil nog zo lang mogelijk plezier met hem hebben en bij ons kun je helaas maar weinig in 20x60 banen starten. Volgende keer dan maar zien dat ik er wel bij kan zijn
Ik ben ook bang voor morgen. We moeten maar goed de weersvoorspellingen in de gaten houden en elkaar op de hoogte houden van hoe de situatie bij iedereen in de buurt op de wegen zijn. (Rare zin, maar jullie snappen me wel denk ik). Misschien moeten we, als we met het ergste geval rekening moeten houden, de boel tijdig (morgenmiddag 12 uur ofzo) afblazen eea naar een andere datum verplaatsen? Liever niet natuurlijk, maar het is zonde als de helft niet kan komen.