heb je het trouwens al aan je parents gevraagd of je mee mag?
Cheveyo
Geplaatst: 28-09-10 12:32
Voor Park Hoge Veluwe moet je toch bij Arnhem zijn en niet aan de overkant bij Putten? De zandvlakte heb je ook als je bij Kootwijk gaat rijden.
Grote zandvlakten heb ik hier in ons dorp overigens ook .
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-10 12:32
MAANDAG 25 OKTOBER - LISA (huur paard) - MARIEKE (huur paard) - RENEE (huur paard) - NICOLE (eigen pony) - WENDY (huur paard) - MARK (men kar) - JORINDA (men kar) - CLAUDIA (niet in het topic, vriendin van Jorinda, men kar) - Chantal (menner) Onder voorbehoud, als josca mee gaat en als het mee mag van me ouders
Graag ook je naam op de lijst zetten als je niet gaat paardrijden maat mee gaat met mennen.
WIL JE MEE MAAR STA JE VOOR 3 OKTOBER NOG NIET OP DE LIJST? dan ben je TE LAAT
Arnhem is idd ook. En volgens mij heeft Ermelo het ook.
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-10 12:38
ik kan gewoon geen andere stal vinden die en huifkarren verhuurd en paarden verhuurd in de veluwe zonder begeleiding, en zelfs met begeleiding vind ik geen stal in de buurt van de veluwe die beide heeft
Jorinda
Geplaatst: 28-09-10 14:19
LisaDijk schreef:
jaa anders doen we dat een andere keer ofzo dan houden we het gewoon bij deze stal! we kunnen het altijd eens over doen toch!
Jaaaah ikk ookk we moeten gewoon iedereen even snel pushen op hun naam op de lijst te zetten endan kunnen we het definitief maken!
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-10 17:08
CHANTAL EN JOSCA: we weten nu 100% zeker waar en wanneer! waar is hier: http://www.stalhouderijvanbijnen.nl/Buitenritten.htm en wanneer is maandag 25 oktober dus! en we denken rond een uur of 12 dat we starten met de buitenrit dus dat iedereen daar om kwart over 11 / half 12 aanwezig is? (misschien dat het nog veranderd hoor)
LisaDijk
Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-10 17:10
MAANDAG 25 OKTOBER - LISA (huur paard) - MARIEKE (huur paard) - RENEE (huur paard) - NICOLE (eigen pony) - WENDY (huur paard) - MARK (men kar) - JORINDA (men kar) - CLAUDIA (niet in het topic, vriendin van Jorinda, men kar) - Chantal (menner) Onder voorbehoud, als josca mee gaat en als het mee mag van me ouders
Graag ook je naam op de lijst zetten als je niet gaat paardrijden maat mee gaat met mennen.
HUP KOM IEDEREEN INVULLEN!
we weten nu 100% zeker waar en wanneer! waar is hier: http://www.stalhouderijvanbijnen.nl/Buitenritten.htm en wanneer is maandag 25 oktober dus! en we denken rond een uur of 12 dat we starten met de buitenrit dus dat iedereen daar om kwart over 11 / half 12 aanwezig is? (misschien dat de tijd nog veranderd)
Oke, is goed. En dan gaan Chantal en ik mennen met natuurlijk een gezellige kar vol? 25 oktober, volgens mij kan ik dan Heb ik ook nog een maandje salaris erbij, kan altijd handig zijn
OP DE MENKAR: -CHANTAL -JOSCA -JORINDA -CLAUDIA -MARK
Graag ook je naam op de lijst zetten als je niet gaat paardrijden maat mee gaat met mennen (max 5 personen of min 8 personen tot max 10 personen)
HUP KOM IEDEREEN INVULLEN!
we weten nu 100% zeker waar en wanneer! waar is hier: http://www.stalhouderijvanbijnen.nl/Buitenritten.htm en wanneer is maandag 25 oktober dus! en we denken rond een uur of 12 dat we starten met de buitenrit dus dat iedereen daar om kwart over 11 / half 12 aanwezig is? (misschien dat de tijd nog veranderd) we doen een buitenrit van 2 uur!
Laatst bijgewerkt door LisaDijk op 28-09-10 18:15, in het totaal 1 keer bewerkt