sorry,in de weekends niet op bokt had idd in de vluchte gezien dat marleen al gebeld had. Ik wil erg graag mee,maar ga niet mee. Wil niet weer onder voorbehoud reageren dat ik wel mee kan Ik hoop misschien een dag te komen (liefst heel het weekend maar weet gewoon niet of dat er in zit)
grrr
Geplaatst: 10-01-11 22:30
Nou, Henk heeft terug gebeld hoor! Wat een lieve man!
Heb afgesproken voor 13 tot 15 mei. Hij wist geloof ik niet meer precies wat hij afgesproken had met me allemaal, maar in ieder geval noemde hij nu 5 euro per persoon per dag. Dus zeg maar 15 euro.(al was het me wat onduidelijk of het nu per nacht of dag was...) Paard in de wei kost 7 euro per dag, en op stal kost iets meer, even vergeten (hij praat zoveel) dacht iets van 10? euro?
Tentje erneer zetten kost 8 euro.
Hij zorgt dat we een grote en kleinere caravan hebben. Ik zou voor die tijd nog even bellen met het precieze aantal paarden enzo. Heb nu 6 personen en 5 of 6 paarden gezegd. We hoeven pas achteraf te betalen, en als iemand vragen heeft mocht je hem gerust bellen... 0578-615137
Ik weet dat het er allemaal wat warrelig staat, maar zo is hij ook een beetje. Hij zit vol goede bedoelingen in ieder geval, en gunt iedereen z'n leuke weekendje!
Hij wilde niet echt nee zeggen op de verhuur van paarden, maar liet wel merken dit niet zomaar meer te doen ivm slechte ervaringen voorgaande keren. Is namelijk dol op al z'n paarden, dat was wel duidelijk... dus laten we er maar vanuit gaan dat we dat niet kunnen doen.
Ik denk dat als je vragen hebt je hem idd gewoon zelf moet bellen. Het weekend staat in ieder geval vast, en ik heb er reuzeveel zin in!!!
grrr
Geplaatst: 10-01-11 22:30
Ohja, en als we bezoek kregen om te barbecuen of wat dan ook, dat was allemaal geen probleem!
wat fijn marleen dat je gebeld hebt! het klinkt helemaal goed! klinkt als een enorm aardige man, ook via via gehoord en iemand die zich aan zijn woord houdt dus zit vast helemaal goed. ook ik heb er echt al heel erg veel zin in (en kriebels in mn buik ) ik plant odinn gewoon achter banbay en dan doe ik mn ogen dicht tot ik weer durf te kijken ik hoop op lekker weer!
(wat een koopje eigenlijk he, dat mensen het ervoor kunnen verhuren)
grrr
Geplaatst: 10-01-11 22:37
Als jij zegt dat je het niet kunt betalen dan vraagt hij gewoon minder, zo aardig istie zeg maar. Te goed voor deze wereld denk ik...
Ik weet eerlijk gezegd niet of die 8 euro totaal is of per nacht Maartje, maar anders zelf nog even bellen... Ik zei dus ook dat we rustig aan gingen doen omdat niet iedereen durfde te galopperen, dat vond hij zo respectvol, haha!
grid
Geplaatst: 10-01-11 22:39
draaakje
Geplaatst: 10-01-11 22:40
is ook echt super lief en fijn! en wie weet is er wel weer een wandelgroepje waarvan iemand zin heeft om even op odinn te zitten we zien wel.
ik hoor het wel dan, ik neem gewoon genoeg geld mee en vraag het even. er is vast wel plek voor de trailer en misschien slaap ik daar wel in en betaal ik tent-geld. (dan hoef ik geen tent op te zetten, trailer heb ik toch nodig, daar kan mooi mn zadel en rest van mn spul in)
D_Travis
Geplaatst: 10-01-11 22:46
dat klinkt goed!!!!!
ik wil best op odinn passen hoor maar wat ga jij doen dan? keihard achter marleen aanrennen? haha og ik lees verkeerd op odinn zitten staat er, of stond er net wel passen?
Klinkt goed en gezellig allemaal!! Allemaal duimen voor mooi weer
Resi_lover
Geplaatst door de TopicStarter: 11-01-11 15:12
Dagmar, gaat lekker Super Marleen! En ook fijn dat dagjes-mensen ook gewoon mogen komen, op veel campings is het zo dat die ook nog moeten betalen, maar hier dus niet? En inderdaad echt niet duur
Klinkt erg goed Marleen! Zullen wij binnenkort eens een keer afspreken om met onze tinkermannen te oefenen in de trailer? Noem jij maar wat data!
grrr
Geplaatst: 12-01-11 21:40
Is goed! Tegen die tijd hoop ik m'n BE te hebben, maar nu nog niet dus dan mag Mees even rijden, dus zal het aan hem vragen! Zal vast goed gaan! Maken we gewoon even een ritje in het bos ofzo, en dan weer terug?
Wij hebben gister ook Amber en Lies voor het eerst samen op de trailer gezet, kennen elkaar ook niet. Ging prima, Lies is een echte frummeldoos, en Amber vond dat een beetje raar, maar het ging prima!
Lucy_1
Geplaatst: 13-01-11 16:32
Ik ben helemaal geen frummeldoos hoor Ellen
ellieellende
Geplaatst: 14-01-11 09:11
Lucy_1 schreef:
Ik ben helemaal geen frummeldoos hoor Ellen
hahahahaha niet??
_MaYoOo_
Geplaatst: 14-01-11 13:12
Lees hier allemaal leuke dingen, en klinkt super gezellig!! Mag ik ook mee??
grrr
Geplaatst: 14-01-11 17:16
Wil je het hele weekend mee met paard? Kan nog wel hoor, dus gezellig! En als je gewoon een dagje ofzo wilt komen ook leuk!