Pizza, het hoofdstel hoeft denk ik niet meer mee. Ik heb gisteren een gaaf hoofdstel kunnen kopen voor een prikkie, die ook nog eens heel mooi zit! Aangezien ik het nu toch nog niet zo heel veel zal gebruiken, is het nu nog niet nodig een tweede hoofdstel aan te schaffen...
JeaDH
Geplaatst: 12-05-11 12:39
Ok. Ik denk trouwens dat wij er zaterdag wel eerder zijn als half 12. Zo rond 11.15 Iris wil er toch wel rond 11.45 op zitten zodat Alcazar lekker losgereden is al de clinic begint.
Ik gok ook op rond 12.15 uur hoor, dan heb ik 45 minuten gerekend voor laden en reizen...
listiglistje
Geplaatst: 12-05-11 12:48
pizza64 schreef:
Ok. Ik denk trouwens dat wij er zaterdag wel eerder zijn als half 12. Zo rond 11.15 Iris wil er toch wel rond 11.45 op zitten zodat Alcazar lekker losgereden is al de clinic begint.
hier hetzelfde verhaal
Vesceron
Geplaatst: 12-05-11 13:29
Ik denk dat dat voor andere groepen dande eerste misschien lastig is, gezien de bak dan bezet is Maar ik ga niet van te voren losrijden, 3 kwartier is zat voor Alysh na 2 weken stil staan, heb haar zaterdag pas 3 dagen aan het opbouwen dus rustig aan Gister liep ze weer heerlijk alleen was ze wel erg rennerig en wakker, zal ook wel door het weinige werken komen, maar moet zeggen dat ze dat thuis altijd een beetje heeft en op ander terrein een stuk minder Gek paard
Oh dan zou het wel kunnen als we die mogen gebruiken! Ik ga gewoon gelijk de clinic in en we zien wel, heb er in ieder geval helemaal zin in!! Ben erg benieuwd En je hebt super werk geleverd tot nu toe Kim, petje af De dag zelf zal dus ook wel goed komen!
Die laatste zin is grotendeels afhankelijk van het weer natuurlijk ! Maar goed, met twee binnenbanen kunnen we in ieder geval droog rijden, alleen is het wat minder voor de foto's...
listiglistje
Geplaatst: 12-05-11 13:37
Ik hoop dat het rijden zelf wel buiten is ook mooier voor de foto's!
Haha ja het weer kan je niet sturen, maar qua organisatie zal het wel goed komen bedoelde ik Binnen is inderdaad minder voor de foto's, maar ligt voor een groot deel ook wel aan het foto toestel, met een goed toestel en fotograaf kom je toch nog een end. Ze gaven wel regen op he? Hopen dat het zondag pas valt!
Haha gemeen! Wanneer gaan we de verassingen ondervinden dan?? Anders zorg ik dat ik er eerder of langer ben haha hoewel mijn chauffeur dan gaat steigeren ben ik bang
Ik hou wel van verrassingen, krijg ze zelf ook graag. In dit geval krijg ik em zelf niet, ja krijg em wel maar is dan voor mij geen verrassing meer hihi!