even paar vragen voor de meiden die gaan... zouden jullie als jullie de paarden mogen fotograveren etc eens willen laten zien waar t paard nou voor is afgemaakt... denk aan been breuken pees etc... ik ben gewoon heel benieuwd hoe dat eruit ziet onder t velletje haar.... en wil em er heel graag wat meer in verdiepen omdat ik t juist heel intressant vind om te weten hoe t eruit ziet onder t huidje...
(correct me if i am wrong:P) maar ik heb tot nu toe veel foto's gezien van de excursies en heel veel mooie details enz.. maar nog nooit een been van een paard waar iets aan mankeerde onder t velletje ... omdat die over t algemeen eraf gehakt worden.
maar misschien dat jullie meiden daar wat meer over kunnen vragen laten zien
Ik heb foto's voor je van een peesontsteking bij een jaarling. Dit been hebben we toen vorige keer ontleed. Als je hier interesse in hebt moet je me even PB-en
Als we foto's mogen maken, dan doen we ons best voor je!
Tallie1979
Geplaatst: 05-10-10 21:01
Chaos schreef:
WIE KOMEN ER MET DE TREIN? EN WAARVANDAAN?
Ik kom met de trein vanuit Arnhem, die richting.
Ik uit Rotterdam met de tjoeketjoek
Tallie1979
Geplaatst: 05-10-10 21:02
Jolliegirl schreef:
Iedereen heeft het geld overgemaakt, bedankt.
Jill en ik komen met de auto, vertrekken al om kwart over 5 naar Nijkerk Wij zorgen dat we om half 9 op station Nijkerk staan om jullie op te wachten.
is half 9 definitief? Ik begreep nml eerder dat het tussen 9 en half 10 was..
Jill en ik staan vanaf half 9 op het station. Kwart over 9 willen we richting de slachterij gaan lopen (bij goed weer) bij slecht weer gaan we met auto's.
jolliegirl zou ik jou nummer wel mogen hebben. Ik ga wel vroeg weg, maar als er wat gebeurd onderweg kan ik jullie daar van op de hoogte stellen dat jullie niet op het station blijven wachten.
Gelukkig maar .Doordat Phormicola helaas niet mee kan heb ik evt. 1 plaatsje vrij in de auto. Ik ga vanuit Monster (vlakbij Den Haag) en kan evt iemand meenemen die een beetje woont langs de route die ik moet rijden. Ik kom redelijk in de buurt van Zoetermeer, Waddinxveen, Bodegraven, Woerden, Utrecht, Amersfoort.
Hahaha, is die van een klant.. Pony is 18 en ben haar opnieuw aan het beleren, dus heel lang heeft ze toch niet meer..
- Wordt het beestje 35....
Jolliegirl
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-10 12:10
Kletsen moeten we effe in het andere topic doen dames [HK] 8 oktober Nijkerk, wij gaan mee! Dus even daar verder, chaos wat is er precies gebeurt joh
Even voor iedereen ;
Ik ben morgenochtend vanaf 05.00 bereikbaar Mochten er mensen in de file staan of ziek zijn, of wat dan ook. Gewoon even bellen of sms-en. Dat jullie niet om half 7 denken : oh zal jollie al wakker zijn. Ik zit om 05.15 al in de auto samen met Jilletje
NathalietjeB
Geplaatst: 07-10-10 13:10
Jolliegirl schreef:
Ik heb foto's voor je van een peesontsteking bij een jaarling. Dit been hebben we toen vorige keer ontleed. Als je hier interesse in hebt moet je me even PB-en
Als we foto's mogen maken, dan doen we ons best voor je!