Mijn groen met wit gestippelde paraplu is gewoon nog helemaal heel, hahah ik dacht die overleefd het echt niet voor 3 euro.
Vier tot en met zeven augustus volgens een site. http://www.nighttours.com/gaypride/ Helemaal onderaan
Goedzo! Het is zo leuk, maakt niet uit wat je doet. Wij stonden op een gegeven moment in de straat voor de Vie, was keiharde muziek. Lekker dansen, bij iedereen onder de paraplu en iedereen praat ook gewoon met iedereen, zo leuk.
Haha, bij de opening donderdag op de boot heb ik een tijdje staan praten met een trav, was zo grappig. Zij was 1.89m van zichzelf en had plateauzolen aan van 12 cm.
Zij was super aardig. Ze vond het ironisch dat ik op vrouwen val en dat mijn dieren allebei mannen zijn.
Ja? Ik heb altijd merries gehad, maar ik word ondertussen wel gek van dat onvoorspelbare. De volgende wordt zeker een ruin.
Ja moet je echt doen hoor. Die merrie van mij kan de ene dag super rustig zijn en de dag erna is ze hysterisch.
Ik heb een vrouwelijk paard. En ik bedenk me net dat vrouw eigenlijk een heel raar woord is als je het heel vaak achter elkaar zegt.