Melsh schreef:Dan heb ik wel veel geld als we naar OSL gaan En dan is reizen vaak gratis, dat is ook chill
Mijn moeder zit weer tegen. "Ik vind het geen goed idee dat je alleen met de trein gaat!"Is er hier iemand die vanaf Utrecht CS gaat, of daar moet overstappen?
Uh-huh. Is maar een half uurtje. Hoe laat ben je er? Misschien dat de anderen dan de goede trein mee naar Breda kunnen pakken, hebben we er allemaal profijt van. Zeker als jij je kaartje Utrecht-Tilburg in Utrecht met 40% korting koopt.
Dus Utrecht-Tilburg dan.Dat kost voor mij vol tarief 2e klas 21,60 (dagretour), - 40% dan.. Dat zou heeeeel fijn zijn!!
Uh-huh! Kijk, ontspring ik nu de dans met het kostendelen? Doe ik het woord wel.'Meneer de buschauffeur, ik heb mijn 3 zusjes bij me, zijn alledrie pas ontslagen als fietskoerier...'
Nee de strippenkaart kan ik wel betalen, moet alleen wel weten hoeveel strippen het is Ik kan natuurlijk wel met de fiets naar Amersfoort CS Euhm, ff googlen
Oeh, das maar 5 strippen, dus 10 in totaal.Dat is dan treinkaartje 26,90 min 40%, is 16,14.Woow, dat scheelt een hoop
upendo schreef:Als Ruth ook meegaat kunnen we wel een tijd afspreken om dezelfde trein te pakken. Stapt Ruth ook in Geldermalsen op dan? Ik dacht dat die ook ver weg woonde.
Hitime schreef:Seline, misschien kunnen jij, Renee en ik anders wat regelen.. En dinges die ook in de buurt woont. Ta-daah.
upendo schreef:Dinges, dus. Oh, okeee. Ik weet metéen over wie je het hebt! Rebecca misschien? Iets zeg me dat die niet heel ver weg woonde ofzo?
Argh ik moet de 28ste een toets in halen en ik heb nightskating in Amsterdam.. We gaan 28 juni toch..