Ik ben helaas ook snel weer weg . Moet om 12 u thuis weg rijden voor concours dus even haasten maar wel heel gaaf om mee te rijden. Had bedacht dat ik wuppie maar mee neem. Die is stuk de laatste tijd dus dan kan mooi iemand anders er naar kijken
Ik ben allergisch voor lactose (melksuiker)... maar kan ook zelf wel voor een en ander zorgen hoor ... gehaktballetjes mag ik alleen als ze in plantaardige boter gebraden zijn... gewone boter kan ik alweer niet tegen... dus ben best lastig
Hee Bettine waar wij (vooral mijn chauffeur Vala) aan dachten is een nummer voor als er iets misgaat ofzo etc? Jou nummer is dat misschien handig? En dat laatste stuk onverharde weg is dat erg slecht ivm de auto.
Ok, eten is ieder voor zich. Bettine haalt nog een bos bloemen. Ik kom helemaal remi met mijn paard, hopelijk vangen jullie mij een beetje op... Geestelijke/emotionele begeleiding kan ik wel gebruiken.....
We zijn alleen nog helemaal niet waar we waren voor ik op vakantie was, qua training.. maar dat mag de pret niet drukken toch?