Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Odette_ schreef:Sannnn schreef:Gefeliciteerd Jakobien! Vet goed man voor de 2e keer! Heb je nog zien rijden en volgens mij liep ik per ongeluk door je filmpje heen.. Dus als je iemand ziet op film met roze pet op. Echt heel erg sorry. Had pas later door dat er gefilmd werd.
Maar zag er netjes uit, punten ook dik verdiend!![]()
Iedereen verder ook gefeliciteerd met punten en prijzen!
Springen was echt goed te doen, baalde achteraf zo dat ik me afgemeld had. Maarja, als het weer rot parcours was was ik weer blij. Zo is er altijd wat
Dressuur ging wel goed! Reed L2, had 191 en 197 punten en was 2e en 4e![]()
Zal zo is op je site kijken, volgens mij stonden jullie ook bij mij te fotograveren!
Van jou heb ik geloof ik wel foto's gemaakt!
Heb staan fotograferen..
Kan het kloppen? De tweede keer stonden we aan de kant van de jury-auto's!
tralalaa schreef:Bij mij opent de site niet. Het zal wel aan mijn computer liggen dan. Ik krijg deze melding: Deze website wordt niet door Internet Explorer hersteld, omdat er een blijvend probleem is met de website. Heb je misschien een link naar de foto's? Misschien doet die het wel
lovesal schreef:toen gingen we eerst een km lang lopen om look uit de wei te halen. toen gingen we met een schreeuwend paard terug lopen.daarna gingen we hem wassen en vlechten enzo. en toen gingen we inladen wat niet heel soepel ging. toen kwamen we op het veld en toen hadden we odette snel gevonden waarna 'garo waar is gipspoot?' volgde.
toen ging ik inrijden wat best goed ging, totdat hij 'raar' ging doen. hij viel telkens stil en ging stilstaan enzo en ik had echt zoiets van wtf? uiteindelijk wisten we de oorzaak: hij moest plassen.
en eigenlijkl was het helemaal niet zo grappig, want hij houdt het op totdat hij echt niet meer kan. dus nog heel veel stilgestaan & gefloten enzo, maar hij deed het gewoon niet. Toen eerste proef in, mocht van de jury nog even proberen of hij wou plassen, maar hij wou echt niet. Met de proef moest ik hem echt vooruit schoppen waar nogal chagerijnige reacties op volgde..
naja, ging dus niet geweldig. (169) 2e proef weer gevraagd of we even mochten stilstaan, en jahoor! hij heeft echt letterlijk dik 2 minuten staan plassen!
(met kreunen & scheten inbegrepen xD) toen proef gereden, maar hij was echt een bommetje. Het was net niet genoeg (179) voor een wp, maar dat snap ik wel, want hij was gewoon echt opgelucht..
vond het wel jammer dat we puntjes misgelopen zijn.
zo heel verslag
Mandy_B schreef:tralalaa schreef:Bij mij opent de site niet. Het zal wel aan mijn computer liggen dan. Ik krijg deze melding: Deze website wordt niet door Internet Explorer hersteld, omdat er een blijvend probleem is met de website. Heb je misschien een link naar de foto's? Misschien doet die het wel
http://www.femke-fotografie.nl/hooglandindex.html
Weet niet of je deze wel kan zien? anders even je starttijden?