gaby, 12 juli zit ik nog op school. noujaa dat is de week van boeken inleveren en rapport ophalen.
__nina
Geplaatst: 06-06-10 20:16
Sanneee_ schreef:
Horse event is in september
gaby, 12 juli zit ik nog op school. noujaa dat is de week van boeken inleveren en rapport ophalen.
Ik ga al naar het horseevent maar het is wel leuk om daar te meeten En misschien kunnen we beter aan het einde van de vakantie meeten omdat anders toch iedereen op vakantie is
Haha dat wordt lekker, als ik op het eind van mijn vakantie ben, zitten de meesten al weer op school. maar kunnen we niet eind augustus? Dan ben ik volgens mij thuis, en dan is toch jullie eind?
__nina
Geplaatst: 06-06-10 20:24
Sanneee_ schreef:
Haha dat wordt lekker, als ik op het eind van mijn vakantie ben, zitten de meesten al weer op school. maar kunnen we niet eind augustus? Dan ben ik volgens mij thuis, en dan is toch jullie eind?
Ja is ook prima
aaanouk
Geplaatst: 06-06-10 20:28
maar gaan we dan naar horse event? of is dat nog niet zeker?
michelle had bedacht dat we ook wel een strandrit konden maken!
ik wil wel strandrit, maar dan moet het te rijden zijn met de trailer, want ik ga wel met alwin, anders ga ik niet mee. dan voel ik me zo schuldig tegenover alwin...
maar kunnen we niet beter het bos doen, want op het strand mag je niet midden in de zomer, vanaf september pas weer. dus naar het bos, waar je ook kan zwemmen met je paard