Alleen dan krijg je weer het trein uit groningen en trein uit Leeuwwarden verhaal, mocht ik ook kunnen komen...
Ja, ik hoorde dat je toen helemaal alleen moest reizen. Als je precies aangeeft in welke trein je stapt, komen we precies in die trein.
_Sannee schreef:Topic lijstje voor de mensen die 20 februari kunnen: 1. Sanne2. Tessa3. Lotte (als het uitkomt ivm verjaardag)
_Sannee schreef:Topic lijstje voor de mensen die 20 februari kunnen: 1. Sanne2. Tessa3. Lotte (als het uitkomt ivm verjaardag)4. Marlot
Voorjaarvakantie 20101Noord Nederland basis + voortgezet 20-02-10 t/m 28-02-10 Week 8Midden Nederland basis + voortgezet 20-02-10 t/m 28-02-10 Week 8Zuid Nederland basis + voortgezet 20-02-10 t/m 28-02-10 Week 8Carnaval wordt gevierd van 14 t/m 16 februari.Ja dus
_Sannee schreef:Topic lijstje voor de mensen die 20 februari kunnen: 1. Sanne2. Tessa3. Lotte (als het uitkomt ivm verjaardag)4. Marlot5. Merel (als ik van mijn ouders mag ivm treinkosten)
Jij moet natuurlijk ook willen he. Het is niet zo dat wij iets willen. We kunnen ergens gezellig op terrasje wat drinken? Misschien bij Goldie kijken?Ik heb geen idee.