Is dat hier ook gemeld? Beetje vervelend, want nu heb ik dus een kaartje teveel gereserveerd en is er voor het eten ook voor 2 man teveel gereserveerd (aangezien amburtjoz ook al niet kon)...
Calanddra
Geplaatst: 28-01-10 16:16
Sjaap schreef:
Ah joh ik ken ook helemaal niemand, moet goedkomen (zeg ik nu heel stoer ). Denk dat het vanzelf gaat lopen toch .
En Floggin Molly is te gek .
Floggy Molly? Daar is mn vriend dus helemaal fan van erg leuke muziek! lekker vrolijk!
Dat konden wij niet weten toch? Via-via horen we alleen dat je niet komt omdat je niet mag ofzo. Wel vervelend voor je dat je een hersenschudding hebt. Hoe komt 't?
Ja, Maar ik kan nietniet gaan werken, dan wordt ik ontslagen.
anneM_Ajax
Geplaatst: 28-01-10 18:19
Achterlijke baas heb je zeg! Sterkte! Probeer zo veel mogelijk te rusten, niet leven, niet achter de pc! En vermijd fel licht/lampen. Ben zelf nog herstellende.
Hoe groot is de groep nu dan morgen?
Kom net van de tandarts, ik heb gewoon mn eerste gaatje Nou ben ik op zich nog best trots dat ik pas mn eerste heb op 23. Maar toch, ik heb gewoon een gaatje!
we waren toch met 13? nu zijn er 2 afgevallen dus ik dacht 11? naja ik weet het niet haha
ik ben er tussen kwartover 6 en half 7 denk ik!
moonsparkle
Geplaatst: 28-01-10 20:19
Jen en ik om 5 over half heb net vast mn treinkaartje gekocht omdat ik het anders als nog niet red qua tijd. Ik snap trouwens ook niet echt meer hoeveel er nou meegaan hoor Als het druk is bij mr jacks op vrijdagavond kan het me toch wel iets voorstellen als ze het vervelend vinden als ze allemaal tafels ofzo met stoelen bij elkaar hebben geschoven om het weer te veranderen. Maar ja dan hebben ze wel weer 2 stoelen meer voor andere
idd haha hee als iedereen even nog nummers door pbt ofzo, straks kunnen we elkaar niet vinden
moonsparkle
Geplaatst: 28-01-10 20:21
Britt_Sisi schreef:
idd haha hee als iedereen even nog nummers door pbt ofzo, straks kunnen we elkaar niet vinden
Wie is de topicstarter ookal weer? (te lui om terug te gaan naar pagina 1 maar inmiddels wel dit allemaal getyped )als we nou diegene haar nummer hebben kunnen we haar bellen/smssen mocht het nodig zijn.