Jezus zo duur nath? Ik hoop dat ik mijn vader om kan praten, ben een arme tiener met zooo weinig geld UTRECHT UTRECHT UTRECHT Daar wil hij ons vast heen brengen
monique1983
Geplaatst: 21-01-10 22:22
reistijd moet niet al te lang zijn voor iedereen natuurlijk
en met andere mee rijden scheeld elkaar ook in de kosten
Kiki
Geplaatst: 21-01-10 22:24
Natalie1993 schreef:
Ja, vanaf hier 27,50 .
Jammer dan kan je niet komen, je had ook geen geld voor Groningen
nathalieeee_
Geplaatst: 21-01-10 22:24
Loennalover schreef:
Jezus zo duur nath? Ik hoop dat ik mijn vader om kan praten, ben een arme tiener met zooo weinig geld UTRECHT UTRECHT UTRECHT Daar wil hij ons vast heen brengen
Ik heb natuurlijk korting dus lucky me maar ik weet niet wat voor paarden bij Daan staan maar ook voor mij is Enkhuizen toch een ritje ben al eens daar geweest voor dat middeleeuwse boerendorp
Ach mij boeit het niet zo waar het is, ik moet sowieso ver reizen Wss willen mijn ouders ook wel betalen
Carlijn
Geplaatst: 21-01-10 22:32
Nee, studio. Niks anders Hij wil natuurlijk dat die kiddo's van mn zus ook op de foto kunnen, ik heb hem wel door Maar ik probeer er wel een kitlens met IS en 50 F1.8 bij te krijgen. Kitlens sluit mooi aan bij mn 55-250, en passen mn filters ook op, en de 50 F1.8 is gewoon handig. Dus dat wordt een goedkope set plus twee lenzen, proberen
Renee: Ik heb geloof ik ook korting, heb een cultuurpas, maar is maar voor 1 x , ik weet niet of het nog geldt en ik ben mn pas al een tijdje kwijt XD
Misschien kunnen we met een groepje naar de paarden waarbij Badir staat? Kan alleen niet met hele grote groep denk ik. (in de buurt van Hoorn, Noordholland)
SSDesign
Geplaatst: 22-01-10 17:14
Joscaa schreef:
Misschien kunnen we met een groepje naar de paarden waarbij Badir staat? Kan alleen niet met hele grote groep denk ik. (in de buurt van Hoorn, Noordholland)
Dat wordt voor mij te ver, dan haak ik af. Maar merendeel komt uit het noorden dus ik zal me wel wat aan moeten passen, maar dit is echt te veel.