de mensen gaan pijzen dat het feest is van st.-ghislain vrouwenafdeling ik heb bevestigd voor 21 vanavond is het zover
msch hier allemaal ons geboortejaar neerposten en zien wie de sukkel is? Ofwel briefke trekken?Tenzij hier ne Chinese vrijwilliger is, die graag 20 paar - nee - 19 paar ogen, op hem gericht ziet.Nu ik eraan denk, dilemma is opgelost, Jess (Sin) kan toch niet mee .
Iemand er iets tegen als we in de tuin aperitieven? T ging een warme avond worden & als't te koud blijkt kunnen we alsnog naar binnen hé
oef, nu moeten we niet discussieren wie de oudste is (evelien ik vreesde al ze) nee jammer dat jesse niet mee kan...sofie, ik wil wel in uw mooie tuin apéro doen, hoop alleen da zonneke terug komt brengt iedereen zijne mee??
Nee ze, Sofie, k versta da wel da je zo'n bende varkens wilt buiten zetten en ja, sofie moicka, t ging spannen tussen ons 2, denk ik
hier een januari-lingske, veel vroeger kan al niet hé en ik zag het niet zitten dat iedereen naar mijn gesmos zou kijken ze laura toch gééén rijbroek toegelaten
Evelien, bracht jij bekertjes mee of niet? kwestie van te weten welke glazen ik nog moet zoeken! Sofie(moika) hier schijnt het zonnetje vollenbak zenne Ik zal ook wel vuurke voorzien Yeaaaah fire Laura, zolang ge niet in uwen bloten komt is't goed Edit: dekentjes zal ik ook voorzien
Sofie: ik breng idd bekers mee. K heb zo wijnbekertjes ook, anders.Laura: ik doe gewone jeans aan ze!Paardedekens uit de stal halen, sofie?
laaauwrah schreef:ik weet niet wat ik moet aandoen ik ook nie Doen jullie gewoon jeans en vestje / trui ofzo? Of iets chiquer alla rok en hoge hakken?
jeans en botjes korte rok en hoge hakken? da mag altijd hé..gewoon aandoen waar ge u goe in voelt en dat tegen pasta-vlekken kan