Weet zeker dat dat mij niet gaat gebeuren.... wij hebben geen auto, ik wil niet eens een scooter, fietsen is heerlijk. Fiets zo een stukkie om voor de lol. Mountainbiken, gewéldig. In de Ardennen bijv...... Nee hoor, ik zal mijn hele leven blijven fietsen.
Ik lust overigens geen kruidenboter, vroeger vond ik het heerlijk, maar heb er een trauma aan overgehouden en moet nu al kokhalzen als ik er aan denk.
Ik lust niet eens boter En ook geen melk en nauwelijks kaas, voor de rest wel echt bijna alles.
vikki
Geplaatst: 30-03-09 08:44
Ik heb geen auto, maar wel een scooter en ik ga starks toch echt ook weer lekker alles met de fiets doen hoor . Het bespaart geld, ik heb geen sportschool meer nodig en het is leuk . Ik denk dat ik zelfs van Kudelstaart naar mijn ouders in Amsterdam zuidoost ga fietsen (ik verwacht dat ik daar ca. 1,5 uur over zal doen zodra ik weer in conditie ben... Tot die tijd gok ik op 2 uur )
vikki
Geplaatst: 30-03-09 14:46
Wie lust er sushi? Net op kantoor sushi gegeten en dat is ook wel leuk om te maken als er tenminste mensjes zijn die het lusten... . Mijn collegaatje had "Californian" sushi gemaakt; gevuld met avocado, krabsticks, kaas en ei...
Tuurlijk hoewel ... er is dan wel meer voor de rest van ons
vikki
Geplaatst: 30-03-09 15:31
Uhm... mag je dan ook een dun plakje (lekker mager) kipfilet met een asperge of een augurkje ofzo... Zo l*llig als we voor je neus zitten te bunkeren en jij het met een houtje moet stellen...
Avocado, asperges, kipfilet, komkommer, krab, heeerlijk! Ik ga me wel vermaken volgens mijl, ben behalve zuivelproducten een redelijk makkelijke eter. Hoeveel moeten we aan bijdrage meenemen vikki?
vikki
Geplaatst: 31-03-09 08:39
Dat is een goede vraag eleandra . Iig niet veel, want ik ga gewoon low budget shoppen op de markt en bij de Lidl, lekker met mijn vader met de auto dus dan is het makkelijk om een hoop in te slaan . Fiff gaat trouwens een vegetarische, koude pastasalade maken . Ik denk dat ik mijn mams vrijdag 10 april lief aan kijk voor haar overheerlijke salade met komkommer, kaas, ham en een yoghurtdressing .
Ideetjes tot nog toe: Gemarineerde kippevleugeltjes Beetje sushi voor de liefhebbers Pastasalade Komkommer/kaas/ham (en beetje zonder ham voor de vegetariers onder ons) salade Stokbrood met brie, kruidenboter, kruidenkaas... ? Kaasjes Chips + dip (nog voorkeuren?) Frisdrank (nog voorkeuren?) Sapjes (nog voorkeuren?) Andere drank??? Er staat wel het een en ander op de kast... Nog meer suggesties?
Goed, ik zit een beetje krap bij kas, kan dus niet te veel meenemen, maar een bijdrage is wel zo netjes. Ik neem gewoon wat muntgeld mee, dan is het makkelijk om contant een bijdrage te betalen. Eten klinkt heerlijk! Misschien nog wat snoepgoed zoals chocola, koekjes, winegums, of drop oid. Maar voor mij hoeft het niet persé.