Ok marlies, je kon ook niks anders want moest het vanmiddag door geven en heb door gegeven dat jullie niet mee eten. Mits het morgen door gaat als het niet te erg regent...
Wij komen gewoon die kant op.. Zien we daar wel hoe en wat.. Is al leuk om elkaar even te ontmoeten! Al zou het te vies weer zijn om te rijden, gezellig wordt het toch wel!
pubelia
Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-09 23:40
dikke mensen zijn gezellig toch.... heb nog een leuke foto
haflingertje
Geplaatst: 07-03-09 23:41
Leuke foto? Zien...
pubelia
Geplaatst door de TopicStarter: 07-03-09 23:43
staat in het andere topic
nelly_555
Geplaatst: 08-03-09 00:36
Nou ik neem morgen mooi een regenjas mee tijdens de rit je weet maar nooit. Maar t'zou toch geen hele erge ramp zijn om een uurtje later te vertrekken ofzo...? Maargoed, laten we maar het beste ervan hopen, er worden zoiezo geen grote buien voorspelt, vooral motregen. Maargoed ik ga ook snel me bed in, morgen weer vroeg eruit Tot morgen iedereen!
Hier is het ook zeikenat! Ging net de paarden even voeren en in die twee meter naar de loods was ik gewoon al nat geregend! Ik hoop echt dat het droog wordt!!!
haflingertje
Geplaatst: 08-03-09 09:46
Nou dames ik ga nu vertrekken! Mocht het zo zijn dat het echt te vies weer is om te rijden en de rit wordt verzet willen jullie me dan onderweg bellen? Dan kan ik nog omdraaien Mijn nummer heeft pub!
pubelia
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-09 10:29
Ik ben ook weer wakker, heb gewoon 9 uur geslapen! Over een 5 minuten moet ik weg. Dan zie ik jullie daar!
Ellen__
Geplaatst: 08-03-09 12:43
als t weer bij jullie net zo is als hier hebben jullie geluk
pubelia
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-09 17:45
In het begin was het wat regenachtig, maar niet veel later kwam het zonnetje door en hebben wel lekker in het zonnetje gereden. En om ff lekker te maken het was gaaaaaffff
Het weer was echt weer super, eerst echt ineens een flinke bui en toen we aanreden alles weg Heb heerlijk gereden weer!!! lekker zonnetje erbij, paardjes braaf Ik heb helaas maar weinig foto's kunnen maken want mn telefoon was hartstikke leeg. Heb denk ik wel iedereen in de bak op de foto gezet, dus zal ze er zo snel mogelijk opzetten.
Wat hadden jullie trouwens de tijd gedaan dat wij aan het rijden waren? Was daar denk ik genoeg te doen of niet? Volgende keer hopelijk allebei meerijden