Ja ik vind Carlo ook echt geweldig als Thenardier, hij heeft mijn moeder een keer te grazen genomen. Zat hij keihard te roepen:'DIKKE TIETEN!!!" En een andere keer heeft hij mensen zo zitten plagen dat ze weg waren gegaan. Beetje onsportief van die mensen. Maar hij doet dus altijd met het publiek spelen, echt geinig.
Leuk dan kunnen we ook een beetje kennismaken, want tijdens de voorstelling hebben we daar iig geen tijd voor En gaan we na afloop nog wat eten (halen)? Of gaat iedereen thuis eten?
Sommigen wilden geloof ik iets eerder naar huis, maar weet ik niet zeker meer. Chan en ik zijn met zn 2en, dus voor ons maakt het niks uit. In principe zouden wij anders wel als eerste ergens kunnen gaan staan ofzo
Jep Nou iig 12 uur of zelfs nog iets eerder moet je er zijn denk ik De helft komt nu natuurlijk wel op de fiets, dus ze zouden ook laat kunnen komen, maar dat weet je natuurlijk niet^^
Één voordeel, ze hoeven niet te avondeten van te voren Ik denk dat ze wel wat later komen dan de bus aankwam bij het Luxor die kwam om half 6.. voorstelling om 8 uur... dus ongeveer 2,5 uur van tevoren.. dus voor 12en zowieso wel ja Mja we maken er gewoon een hele dag uit van