Mwah, vink niet zo erg als mensen bieden. Maar als ze 50 bieden voor een zadel en ik zeg dat ie voor 75 weg mag en in de advertentie staat al dat ie kaal verkocht word. En die persoon zegt ja 75 als je toebehoren hebt anders 50.. ja.. goed. Dus.. Maar goed ^^
Silence
Hahaha. Volgens mij hoef je je daar helemaal niet druk om te maken. Ik zit een beetje met t 'probleem' dat die verhuur bedrijven niet op zondag open zijn, maar om hem dan het hele weekend mee te hebben en 30 euro kwijt te zijn voor een dag dat ie alleen maar staat te staan vind ik ook zo stom.. Gedoe.. Zac maar thuis laten dan (grapje)
Silence
Leuk dat het nu allemaal zo dichtbij komt, ik heb er echt zo'n zin in! Ik ben wel aan een weekend zonder kinderen toe haha. Ido heeft alleen geen hele goede conditie, maar dat moet dan maar. De Brabantrit hield hij ook goed vol. Mm lastig met die huurtrailer, dat wordt dan toch een extra dag betalen denk ik? Gisteren heeft de africhtster voor het eerst écht op mn friesje gegaloppeerd. Ben zo blij dat het zo goed gaat. Ik hoop het als ze terug is echt vol te kunnen houden met regelmatig rijden.
Silence
Haha Zac heeft ook helemaal geen conditie. Al zouden alle knoppen er tegen die tijd op zitten dan denk ik dat zelfs de staprit niet haalbaar is. Dus Zac komt alleen mee voor de mooi
Ja ben heel blij met hem. Als ik smorgens aan t werk ben op stal hinnikt ie naar me en dan ben k helemaal verliefd Kattenbeest heeft een heel rood en warm oor, puntje hangt slap en zn oog aan die kant gaat niet zo ver open als de andere en hij krabt steeds naast zn oog. Als we pech hebben is t een ontstoken tandwortel wat zich naar boven uit. Maar das een pure gok vanuit mn opleiding. Weet dus nog niks.
Oeeh, wat rot zeg! Ik ga voor je duimen om half 2.. Ben wel benieuwd naar Zac hoor!! Haha, vet schattig.
Met ons gaat het super. Nieuwe stal gaat echt ontzettend goed, we hebben het zo naar ons zin. Heb het alleen verschrikkelijk druk met studie & werk.. Moet het nog even goed zien te combineren
Fijn Viel allemaal mee met mn kattenbeest ^^ waars erge jeuk gehad en daardoor alles gekrabt en gaan irriteren. Zalf, antibiotica en prednison zouden t op moeten lossen