Werken allemaal met dekens. Van de ene kant heb ik zoiets van..... Wat kan er fout gaan op zo'n klein stukje. Denk dat het gewoon de drempel voor de eerste keer is.
Ja. Is t vergelijkbaar met een tondeuze voor een mens? Of kun je huid kapot scheren? Zit me net te bedenken dak de eerste keer dat ik een kat moest scheren voor sterelisatie, ik in een tepel heb geschoren
Silence
huid beschadigen valt heel erg mee. Ik kan dat ding echt in alle positie's erop zetten en nog nooit 1 open gehaald. Op oude plekjes na. En ik heb nou niet een bepaald klein handzaam apparaat. Hi Hi
Silence
een zwarte met aan een kant massimo erop. Erg leuk
Femzjje
Geplaatst: 29-09-12 10:01
Ik laat Aag zaterdag weer scheren. Haha, vorige x heb ik het zelf gedaan met een gehuurd apparaat, maar doe dat echt nooit meer. Heb in 3 dagen moeten scheren omdat de messen steeds bot waren Oeeeh, leuk van je zadel Sandra! Ben benieuwd!! Ik ben jaloers op je Twilight marathonkaartjes Lianne, vet leuk!! Hoe meer fjorden, hoe beter toch Marjan
Dott
Geplaatst: 29-09-12 10:02
Tof maar er kunnen wel 'gewone' dekjes onder dat zadel ook toch? ^^
Silence
Ja ik ook Helaas vandaag geen tijd gehad om zac te longeren omdat de les opeens een uur verschoof, maar heb een stuk gewandeld met zadel en hoofdstel. Ook geen verkeerd idee want dat was kennelijk anders dan gewoon aan een halster.. Daarna een heerlijke les gereden Veel geleerd. Over 2 weken een dressuurles alleen. Zal wel pittig worden.. ben nu ook bek af
Niet drukker, maar wel kijkeriger. Nu stond er ook een paard van de buren buiten het draad, was ontsnapt. dus was allemaal eng en spannend. maar hij doet alles superbraaf ^^