3 april laat ik nog weten of ik kan, dit weet ik pas vlak voor de tijd. Ik blijf dan zowieso niet slapen omdat de afspraak met familie 3 of 4 april zal worden.
Marloes
Geplaatst: 17-02-10 16:02
Bellatrix schreef:
2e paasdag?
Oh, dat is die zitcompetitie, dat is altijd heel leuk
Voor de rest allemaal offtopic geklets Ik snap er weinig meer van, nadat dat berichtje is weggeknipt, maar dat maakt niet uit
wanneer was de grote meeting? 5 juni toch? en dan is 6 juni zeker de eerste zondag van de maand...
*gaat heel hard hopen dat het niet zo is* want als het koopzondag is kan ik niet komen, en alleen voor een zaterdagavond naar nans te rijden is voor mij te ver weg...
Hé bah! Ik heb trouwens even met Mirte gekletst over de EO-jongerendag, zij hoeft ook niet persé. Dus waarschijnlijk gaan we gewoon gezellie met z'n allen naar Flevo En dat betekend, dat ik er gewoon ben
Sani
Geplaatst: 17-02-10 18:19
Mocht het bij Ilona zijn, zou ik ook wel willen blijven slapen. (de kleine meeting dan he. )
Ik zie de 'kleine' meeting zo al uitgroeien tot een grote En wat ik me net bedenk; als 5 en 6 juni de grote meeting is, en 30 juni komt Eclipse uit en dan willen we ook meeten, komt dat heel dicht op elkaar. Maar dat maakt niet uit, hoe meer meetings, hoe beter
Nee, 29 juni komt ie uit ( premiere ) En dan komen jullie gezellig bij mij verjaardag vieren.
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 17-02-10 18:23
5 op 6 juni ja Ilona. Moet je dan werken op koopzondag? Kan je niet vragen of je dan 's middags mag beginnen?
Marloes
Geplaatst: 17-02-10 18:24
Maar dan is ie toch pas de 30e in de bios? Ben je de 29e jarig? Dan krijg je een kaartje voor Eclipse in de bios Edit: Ilona, als je nu al aangeeft dat je over een paar maanden op koopzondag niet kan werken, zullen ze toch genoeg tijd hebben om een vervanger te vinden?
Voorzover ik het nu snap was 3 april de beste datum, en ik dacht bij Carola. Dat is wat ik tot nu toe heb begrepen Het kan ook maar zo anders zijn hoor
nestle
Geplaatst: 18-02-10 12:19
Anc schreef:
*deelt in Mays haar verwarring*
*deelt ook mee *
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 18-02-10 12:29
Marloes schreef:
Voorzover ik het nu snap was 3 april de beste datum, en ik dacht bij Carola. Dat is wat ik tot nu toe heb begrepen Het kan ook maar zo anders zijn hoor
Op de vorige pagina heb ik geschreven dat de meeting op 3 april niet bij mij gehouden kan worden aangezien ik die dag of de volgende dag met familie weg ga. Ilona21 stelde voor om de meeting op 3 april bij haar te houden, je kan dan ook bij haar blijven slapen.