Maar zoals Evelyne van de camping zei.... zie nou eerst maar eens hoe dit bevalt en loopt

Onze paden zijn nog veel mooier.
Ga zondag een nieuw stuk op met Jimmy, dus als jullie willen kan ik wel foto's maken.
Ben daar ook nog nooit geweest.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
fjordido schreef:@marjan: balen joh van je werk, heb je al sollicitaties lopen nu je dit al weet. Ik zat trouwens in jouw profiel te spieken en dat springen van Cameron ziet er goed uit. Ik hoop dat mijn friesje dat ook zal kunnen, of is dat cam zn draversbloed?
@sandra nog één nachtje en je zadel komt! Jaja!
@lianne, super die foto, hee hij is best groot, of niet? Wat is zacs stokmaat? Ik vind hem echt heel leuk ja. Hij heeft zo'n lief klein snoetje.
Ik ga nu toch weer twijfelen over die vitara. Moet er echt nog wat nachtjes over slapen. Toen ik mn huidige en die nieuwe ging vergelijken zag ik dat die nieuwe toch minder sterk is. Ik heb nu een 2,5 V6 motor erin liggen en in die ligt een gewone 2.0 motor, met een stuk lager koppel, dat betekent dat hij dus minder goed in trekken is dan mijn huidige. Als ik dat gedonder met die koppelingreparatie en de olielekkage daarna niet had gehad met mn huidige, dan had ik geeneens nagedacht over een andere auto.zucht.. hij mag dan wel al 14 jaar oud zijn, zulke auto's kunnen gewoon heel lang meegaan.
Moeilijk,moeilijk. Ik heb gewoon ook niet zo'n zin om voor een auto krom te moeten liggen.
Merrie en veulen mogen los van elkaar verkocht. Heel misschien dat ik als merrie t eerst weg is, veulen toch nog aanhoud. Maar ja, ik ben daar zo wisselvallig in. Ik ben altijd zo'n twijfelaar,ik weet eigenlijk nooit zo goed wat ik wil.
Silence schreef:Lijkt me ook zeker leuk om jaarlijks te doen.
Maar zoals Evelyne van de camping zei.... zie nou eerst maar eens hoe dit bevalt en loopt
Onze paden zijn nog veel mooier.
Ga zondag een nieuw stuk op met Jimmy, dus als jullie willen kan ik wel foto's maken.
Ben daar ook nog nooit geweest.