Oh trouwens, heb gister Zac gelongeerd. Is heel grappig om het verschil te merken tussen Niaff die dat al heeeel vaak heeft gedaan en Zac hij snapte even niet wat ik bedoelde, gaat ie me aan staan kijken zo van, ik wil wel, maar wat moet ik dan? Zo schattig ^^ Stap draf en galop allemaal gedaan, hij werkt zo graag voor je Hihi, mn moeder stond erbij, zeg tegen haar schrik niet hoor. Zij zo, wattan? Dus ik geef galop commando, en hij sprint opeens weg xD nog een beetje zoekende, maar das ook logisch hahaha. Helemaal trots.
Nog met Niaff buiten geweest en die is ook weer helemaal zichzelf gelukkig ^^ Straks fotoshoooooot ^^
Zo de eerste foto staat op mn fb. Zou mezelf er niet eens op herkennen Maar ben er wel blij mee hoop dat de rest ook zo mooi is. Fotograaf heeft iig goed werk geleverd!
Rit ging wel. Route viel wat tegen en was een stuk langer dan dat ze gezegd hadden. Jimmy heeft een paar keer zijn koppigheid opgezet. Maar ben ook wel heel trots op hem dat hij zeker 15km voorop gelopen heeft Zal vanavond of morgenochtend wel de foto's plaatsen.
Das ook wel rot. Bedoel je stelt je dan in op een bepaalde afstand en dan is het langer :s Ik had eigk ook gedacht dat je hem zou krijgen
Saskia, op mn facebook staan ook alleen deze (en zelfs die nog niet eens allemaal) heb nog niet alles binnen.
Vrijdag komt de zadelmaker, heb van tevoren aangegeven dak geen fortuin kan en ga uitgeven omdat ie er met een jaar toch weer uitgegroeid is. En ik heb net zo'n trainingsbal voor mensen gekocht, was in de aanbieding, misschien wil Zac ermee spelen. Als ie hem heel laat xD
aalstreep
Geplaatst: 24-09-12 17:05
ja ik had het gezien, ik wacht gewoon af ben benieuwd. Ik duim voor je dat je morgen een goed en niet te duur zadel vind.
Das balen Sandra hoe was het weer bij jullie ?
Silence
Lijkt er wel op....geen oog dicht gedaan. Dan weer ijskoud waardoor ik gek werd van het rillen. Daarna dreef ik mijn bed zowat weer uit omdat ik zo lag te zweten. Als ik dan opsta om wat te drinken ofzo, dan moet ik me echt ergens aan vast houden zo sta ik te draaien.