anshrop schreef:Nah, geregeld!
hoeveel mensen passen bij jou in de auto als ik met Sandra tot bij jou kom,zodat we verder samen rijden....
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anshrop schreef:Nah, geregeld!
anshrop schreef:Ik zoef iig dus langs laura want weet nu waar ze woont, en dan door naar CWZ voor ykja!
Nagyl schreef:ja niet alleen dat Twink.. maar dan gaan ook mensen schrikken![]()
als ik mijn masker afzet....
Lovely schreef:Jullie zullen je zonder mij moeten vermaken, want ik kan er niet bij zijn. Reden: toen we dit afspraken had ik mijn leenpaard nog niet en het is teveel geregel om èn mijn eigen snuitje èn mijn leenpaard uit te besteden, temeer omdat ze op twee verschillende stallen staan. Veel plezier
.
Breghje schreef:-maris: chocoladetaart
-annemarie:chocoladetaart waar je vullingen van uit je kiezen springen en evt. worteltjestaart
-fieke: niet-chocoladetaart
-dolorès: ijsthee citroen zonder koolzuur
-soraya: Leuk presentje of bosje bloemen of plant voor Anne Lise.
-netje: casis of cola en heul veul goeie en gekke zin![]()
-sandra:
-anne:
-laura: chocolademelk en slagroom
-lauri:
-renske:
-diaan: Dubbelfris citroen witte druif.
-Raja(fleur) cola light, spa & fruit, koekjes, chips?? Zeg het maar
-Fleur:
Samenkomen rond 3 uur in de middag bij Anne Lise.
Wie rijdt mee met wie:
Diaan met Soraay,
Lauri en Sandra met Anne Marie, evt. ook Netje
Renske en Fleur met Fieke,
Wie vergeet ik dan nog?
Twinklebel schreef:Lovely schreef:Jullie zullen je zonder mij moeten vermaken, want ik kan er niet bij zijn. Reden: toen we dit afspraken had ik mijn leenpaard nog niet en het is teveel geregel om èn mijn eigen snuitje èn mijn leenpaard uit te besteden, temeer omdat ze op twee verschillende stallen staan. Veel plezier
.
Jammer Lov, we beginnen pas tegen drie uur he? Dus misschien kan je ze nog daarvoor doen?
Breghje schreef:Gewoon ééntje met ingebouwde vreethaak. Of een lekkere strech ofzo. En desnoods de knoop lekker los, ons bent onder ons toch?