Naat, het is niet alleen Anna...we maken allemaal wel eens een foutje met data maar het is gewoon dat kosten allemaal al lang bekend waren en dat daarom nu iedereen afhaakt....
Ja, dan nog. Ik vind het gewoon niet kunnen dat er zoveel afhaken. Maar dat zal je altijd houden met meetings, of we heb nu 2 maart houden of 15 april of 23 december, het blijft zo.
Dat is ook goed. Naat en ik hebben nou al veel moeite gedaan om diensten te ruilen en vrij te vragen enzo, zou het niet bepaald leuk vinden als we 2 maart helemaal niet gaan...dan nog maar een keer in mei ofzo...
is ook goed 2e x kan ik misschien niet mee, zit niet heel ruim met mijn geld momenteel, 1x kan wel, maar of een 2e x lukt weet ik nog niet. Maar goed, dat zie ik tegen die tijd wel
Als de 2e x in mei valt moeten we alleen wel op de examens letten
Oke, dan gaan we 2 maart gewoon. En dan maar snel een datum prikken voor mei.
En wat betreft de examens in mei. Het is toch niet erg om op zaterdag een keertje even weg te zijn? Nonstop leren is niet goed voor je en moet toch ook eigenlijk niet nodig zijn?
Maar naast school heb ik ook nog een pony waar ik 6 dagen in de week naar toe moet. Daarbij ben ik vorig jaar gezakt (vwo) en doe ik 4/5 havo (in 1 jaar) terwijl ik al 8 jaar bezig ben. MOET dus slagen en al mijn vrije tijd naast Saffron gaan dus naar school.
Na overleg met Marlies hebben wij samen besloten om niet te komen. Het kost gewoon het een en ander, zeker voor mij, ik moet sowieso nog een reis betalen en het kost me ook gewoon 2 uur om in utrecht te komen en ik had gehoopt op een grote groep. En op dit moment heb ik het geld er niet voor over meer.
Met de vervolg meeting zal ik (en Marlies neem ik aan ook) zeker aanwezig zijn!
En ik leg heel duidelijk uit waarom wij niet komen Ik wil met een grote groep en wil daar liever mijn geld aan uitgeven als aan een kleinere groep en dan weer met vreemde in het team zitten.
En het is dan sneu dat jullie met een nog kleinere groep overblijven, maar ik gooi dan liever mijn plannen helemaal om en ga dan mee als we met een grote groep gaan.
Ik vind het niet erg om lang te reizen en geld eraan uit te geven, maar niet op deze manier
Dat begrijp ik ook wel. Maar zonet was je nog tegen het verplaatsen (ivm een te kleine groep) omdat de datum al vast stond. Maar nu ga je deze keer niet mee omdat we met maar weinig zijn. Hier spreek je jezelf dus tegen.
Maar ik mag dus aannemen dat je nu dus wel voor verplaatsing bent?
Persoonlijk vind ik het niet leuk om maar met zn 6en te gaan laserquesten zul je straks zien dan haken er weer mensen af en zijn we met nog minder....
Ik ga met Naat mee hierin ja. Ik heb het geld wel maar het was idd de bedoeling dat we met een grote groep zouden gaan. Op deze manier is het gewoon niet leuk meer. En ik gooi dan idd ook liever mijn plannen om als we het op een later tijdstip wel met een grote groep kunnen plannen.
Maar ik begrijp dat het niet leuk is dat wij ook afzeggen.
Kunnen we niet beter een nieuwe datum plannen ergens in mei dan?
Dan plannen we een andere datum. Groepje is nu volgens mij nog kleiner dan de vorige keer. Laten we dan zeggen ergens achterin mei? Als we bijv het laatse weekend van mei nemen heeft niemand er toch last van met de eind examens?
Laatste weekend is goed De examens zijn dan (als het goed is) voorbij. Iig wel voor mij, maar ik heb maar 4 vakken, weet niet tot wanneer anderen examen hebben?