Zie het al voor me

Radio heb ik zeker weten, dus die neem ik mee.
Vindt het zelf wel fijn om een beetje up to date te blijven qua nieuws en muziek
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Nicole85 schreef:Gaan we zaterdagavond op stap

Maya schreef:Mss z'n combi-geval? Kel? Kirsten?
Nicole85 schreef:Yes, lotgenoot 1 !
Super!
Kelly_ann schreef:Maya schreef:Mss z'n combi-geval? Kel? Kirsten?
Geen idee meer, anders ff op de foto's nakijken?
), administratie van de zaak moet helemaal klaar zijn voor vertrek (moet echt naar boekhouder), dan nog mijn eigen spullen pakken etc. Strijkwas ligt bijna tot het plafond... Gelukkig is Jan vandaag en morgen in Duitsland, dus kan ik vanavond lekker mijn eigen gang gaan, dat schiet tenminste op. 
Hoelaat komt iedereen aan eigenlijk ongeveer? 
Gisteren nog geprobeerd vos dr manen wat te fatsoeneren (scheeeef!!) maar tevergeefs, dus we blijven een lekker zooitje ongeregeld
Geen idee. Hangt ervanaf hoe makkelijk Dewi is. 
(wel nr 4 vanaf rechts, en dus niet het smalle weitje naast de bak). Naast ons (naar rechts) komen Nicky en Darmorah te staan. Daarnaast Mulan en Shanti denk ik. Daarnaast Hester en Wietje in elk een halve wei. 

en triominos.... eens kijken wat er mee past. 

Vorige keer reden broer en vriendin ook mee, dus moest alles in de kattebak
Paard heb ik het meeste al in een krat gegooit, vanavond de laatste dingetjes nog even. Ondertussen probeer ik een trailer te regelen omdat ik niet een goed gevoel over de andere heb, iig niet met dit weer. Dus probeer voor de heenweg een andere te regelen, voor het halen dan wel ons brakke dingetje (hoop dat de staleigenaar het dan niet erg vind met een lege trailer te moeten rijden heen).
Kon tot nu toe nog niet, omdat ik vandaag mijn eindpresentatie had, cijfer moest krijgen etc. Maar nu dat voorbij is, begint de vakantie stress pas echt 

Andere trailer is geregeld, zul je zien, komen we dara, is het zo'n zelfde type

Kijken of we toch nog een ritje kunnen plannen in de voorbereidingen, maar zit nog steeds op school de laatste dingen te doen, terwijl ik er vanuit ging dat ik om 2 uur klaar zou zijn...
Aman is al een maand niet gereden en Dewi 3 weken niet ofzo...
Sja och.