jullie moeten me niet uit gaan lachen als ik dikke wallen heb he Want 's avonds is het ijskoud, en heeft iedereen muziek op, en rond 5 uur komen er meeuwen restjes vreten.. en dan om half 8 ofzo is het te heet Maarja
Yeaaah. Ik moet nog even uitzoeken welke bus .Ben verder trouwens niet bekent in Zwolle . ondanks dat ik er wel eeeens kom
meiden ik kan echt niet mee.. red het niet met m'n geld, ook al zou ik kunnen lenen, ik heb echt teveel dingen die ik nog moet afbetalen.
Baaaaalen Pien. :'(oliebol ik moet van busstation nog 3 min lopen naar station volgens reisplanner. Maar ik zou niet weten waarheen Bus 171.9:12 vertrek.10:08 aankomst bus. + 3 min lopen.Volgens dat ding ..Yeah. Kan k nog wel met dalkaartje .
Volgens mij wel redelijk vroeg. Ik weet het eigenlijk niet precies, hoe en wat enzo moeten wij ook nog uitzoeken..
We hebben geen trein in de NOP hoorrr. Ik zit ook nooit in een trein (behalve toen een keer in Engeland )..
Haha, weird Nouja, ik ga dus met Jurjen op de fiets naar Heerenveen en dan nemen we de trein naar Zwolle..