Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:Ik keek Lisanne aan. Ze zei:'Waarom kijk je, Tina?' Op dat moment knapte er iets in mijn hoofd, en duwde ik haar tegen de reling aan. Ze lachte, en zei: 'Wat doe je Tina?' Hierdoor werd mijn woede alleen maar erger, en ik gaf haar nog een duw, waardoor ze half over de reling helde. Een angstige 'Tina..?' gaf me de aanzet om haar nòg een duw te geven. Ik hoorde haar kreet, en de matte plons die volgde. Ze zou ondergezogen worden door het grote schip, en verzwolgen door de zee..
Martine_R schreef:Citaat:Ik keek Lisanne aan. Ze zei:'Waarom kijk je, Tina?' Op dat moment knapte er iets in mijn hoofd, en duwde ik haar tegen de reling aan. Ze lachte, en zei: 'Wat doe je Tina?' Hierdoor werd mijn woede alleen maar erger, en ik gaf haar nog een duw, waardoor ze half over de reling helde. Een angstige 'Tina..?' gaf me de aanzet om haar nòg een duw te geven. Ik hoorde haar kreet, en de matte plons die volgde. Ze zou ondergezogen worden door het grote schip, en verzwolgen door de zee..
Dit is een waarschuwing
Charr_ schreef:wie meeten er nou allemaal? 20 - 22 juni? ga kijken of ik kan
Brittol schreef:*schopt dit topic omhoog*
Dusseh.. Om weer even on-topic te gaan. 20-22?
[***], je moet wel mee! Anders durf ik de trein niet meer in.
Anders kunnen we [***] ook ontvoeren van haar werk. *zet bivakmuts op* Muhaha![]()
Martine_R schreef:Brittol schreef:*schopt dit topic omhoog*
Dusseh.. Om weer even on-topic te gaan. 20-22?
Martine, je moet wel mee! Anders durf ik de trein niet meer in.
Anders kunnen we Martine ook ontvoeren van haar werk. *zet bivakmuts op* Muhaha![]()
Sorry BrittIk ging liever ook mee
![]()
Ja, ontvoer me maar