ik mag echt niet zo vroeg met de trein ik weet niet hoe laat we gaan rijden maar als ik gewoon rechtstreeks met de trein ga om 4 uur doe ik er 2.5 uur over geloof ik (zo nog ff kijken) en dan sta ik op het station dus ik denk dat ik even ga bellen naar het fjordenpaard of ik opgehaald kan worden daar? want de bus gaat dan pas over een uur ofzo, en als er wel een bus eerder gaat weet ik niet hoe ik moet lopen en waar ik moet uitstappen
ja ze wisten dat het om 3 uur begon. en ik kreeg toestemming dat ik mee mocht als ik gewoon de hele dag naar school zou gaan. het was dat of helemaal niet
ik ben ook ff aan 't plannen! maar 't is vet verrot want die bus rijd om de 2 uur ofzo..! hufter..
en 't weekenretour gebeuren is ookal gedoe! want die gaat pas vanaf vrijdagavond 9 uur in! wat ook nergens op slaat dus moeten we weer enkeltjes kopen!
tjongejonge..! zeg tegen je moeder dat je er anders niet kom! en dat ze je dan maar moet brengen!! want anders kom je te laat en kan je niet meerijden!
HELLUP!!!! Een weekendretour is vanaf 9 uur savonds geldig..! NOU MOETEN WE 2 FOCKING enkeltjes kopen van 17 euro! en anders is een retour 26 ofzo..!
hoe laat gaan jullie ongeveer rijden vrijdag? ok mijn hoofd barst zowat uit elkaar van hoe ik het moet gaan doen.. ik ga nu naar alkmaar even badpak shoppen en gym,schoenen kus kus
komt goed ik ga treintaxi bestellen vanaf het station dnek dat ik wel laat aankom maar beter dan helemaal niet toch? maar als jullie dan op stal door geven dat ik rond 9 uur ofzo ... of 8 uur zoiets op stal verxchijn graaaaaaaaag maar ik kom wel
ja ik kon kiezen of helemaal niet of laat. dan maar laat
ik neem vanaf het station de treintaxi en dan word ik naar de manege gebracht
komt allemaal goed als jullie pas om half 9 ofzo gaan rijden dan kan ik nog mee (of 8 uur red ik misschien ook nog) maar goed 1 ritje gemist geen ramp.. kan ik alvast uitgebreid de paarden bekijken xxxxx
dus misschien ben ik toch al om 6 uur bij de manege misschien dat jullie half uurtje later kunnen gaan rijden want 7 uur op me paard red ik zeker. moeten jullie alleen paardje voor me kiezen kus kus
maar in ieder geval..!! als je rond 8 of 9 uur kom ben je te laat voor 't rijden dus ik hoop dat je gelijk na de dokter weg kan dan ben je nog wat op tijd! !!!
hoop het ook voor je.... moet die f*cking tas nog in pakken dat is pas hatelijk en nog een medeling ik wil de pret niet bederfen.... maar een ov telt niet op zondag... dat word dus de volle prijs betalen.... dat is pas hatelijk.... zie jullie morgen half 10 bij mij
terug reis zoiezo wel met korting want dan kan je met mij mee want mijn kaart geld overal en altijd noujah overal... in het buitenland niet
maaaaaaaaaaaaaar als het goed is ben ik er om 6 uur of iets na 6en ik mag gym dus skippen
dankzij me pa die zei tegen me moeder: ze sport elke dag bijna 2 uur en dan maak jij je druk over een gym les?
ow ennuh als de paarden al moeten worden verdeeld en ik moet ook al worden ingedeeld en ik ben er niet. kies maar iets leuks uit zolang het geen fjord of haflinger is. en ik ben 1.90 dus pony zou ik ook niet doen maar ik ben er zoiezo voor half 7 jej heb er zown zin in zie jullie morgen
me pa werkt bij nedtrain procesleider ofzo en dan gaat er zoveel per maand van zijn loon af en dan heeft het hele gezin gratis reizen ik heb gewoon een blauw kaartje met foto erop en dan mogen er 4 mee met korting zie jullie vanaaf