Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cheveyo schreef:Ik kom wel hoor haha ploink ploink. En als ik toch al kom dan kunnen we ook de trailer er achter hangen voor Vas(afhankelijk van hoe ze loopt natuurlijk!).
Dus iig 2 personen. Zonder paarden dan kan Roos ook wel ergens halvewege in stappen hoor, of iemand anders. Met paarden gaat er teveel spullen mee dus dat wordt dan wat krap in de gouden koets.
Cheveyo schreef:Ik kom wel hoor haha ploink ploink. En als ik toch al kom dan kunnen we ook de trailer er achter hangen voor Vas(afhankelijk van hoe ze loopt natuurlijk!).
Dus iig 2 personen. Zonder paarden dan kan Roos ook wel ergens halvewege in stappen hoor, of iemand anders. Met paarden gaat er teveel spullen mee dus dat wordt dan wat krap in de gouden koets.
Boya schreef:Moguh......zet me maar op de lijst, neem zelf een tentje mee. Helemaal leuk. Nog even kijken of ik Boya ook mee neem. Wil 't wel, maar moet nog even kijken hoe/wat hij gaat reageren als we em in de buurt van vreemde paarden zetten. Hij is nogal een uitbreker en ik ben bang dat een stroomdraadje niet gaat werken. En een stalletje dat kent ie niet.
Ben weer weg.....toedels.
IndianaJones schreef:We redden het heus wel hoor met mr-uitbreker!![]()
Komt goed!!!! Het leek je zo leuk hem mee te nemen, gewoon doen!!!
xsiroccox schreef:IndianaJones schreef:We redden het heus wel hoor met mr-uitbreker!![]()
Komt goed!!!! Het leek je zo leuk hem mee te nemen, gewoon doen!!!
Ervaring genoeg met uitbrekers toch Anne...?!?! Denk aan Brammetje (of was het nou Guusje?!)
Gezellig mensen!!!