Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Stefaniie schreef:ik ga al op zondag, zijn er nog meer die ook op zondag gaan?
Suuszels schreef:nee 9 april om 12 uur maar ik denk dat je dat ook bedoelt
inderdaad bij hypo voor
en volgens mij ging Verography met een bordje staan maar dat kan ik mis hebben

) maar ga vandaag al kijken anders zijn dadelijk d spullen weg die ik wil hebben. liefhebbers om vandaag ook mee te gaan
??
).
hebben wij al gemeet

heeft iemand mij nog gezien?? Ik heb niet een hele groep met bokkers gezien
jammer!!! verography schreef:Ga je met de trein? anders kom ik wel naar lombardijenhebben wij al gemeet

heb een de nieuwe PK jas aan
heb 1.5 uur gelopen voordat ik er was. Maar goed uiteindelijk een uitrij-vliegendeken gekocht die past
gelukkig dat er eindelijk iets ruim zit over die dikke kont. En 2 zweepjes. had er 1 nodig maar als de 2e dan 5cent kost. Nou daar valik ook niet over

en ik sta daar met een bordje met Bokt erop.
We gaan eerst gewoon verzamelen 
maandag ben ik dr ook weer om te werken.. Dus als je medewerk(st)ers ziet gewoon vragen ben jij ook van Bokt.nl of ff t bordje omhoog houden in de winkel dan kom ik vanzelf wel ff langs
Garmana schreef:Gaafheidmaandag ben ik dr ook weer om te werken.. Dus als je medewerk(st)ers ziet gewoon vragen ben jij ook van Bokt.nl of ff t bordje omhoog houden in de winkel dan kom ik vanzelf wel ff langs
![]()
PaTriiCiiaa schreef:oke effe duidelijk, wanneer gaat nou de grootste groep en hoelaat??
ik zou ook meekomen met kimberley maar stond nog niet op het lijstje
dan mag je zelf je naam op het lijstje zetten of zal ik weer zo aardig zijn om dat te doen
)
echt super veel zin in... maar nu eerst de paardjes voeren