nee, ik ben het vergeten *schaam* zondag ben ik weer op stal. ik zal het anders ook nog wel even navragen in het voortstede topic dan heb ik eerder antwoord misschien
Rashida van Wendy (Rashida13 op Bokt) met wie we laatst een keer naar Kijkduin gegaan zijn leeft niet meer
Lang verhaal maar kort weergegeven: het paardje was veel ouder dan Wendy verteld was (rond de 20 ipv 13), bleek heel slechte longen te hebben (zwaar dampig, maar had ze nooit laten merken), een baarmoeder die compleet "kapot" was (snap het zelf ook niet precies), zware artrose aan de achterbenen en tot overmaat van ramp een oude botbreuk die opnieuw gebroken was.
Omdat Wendy erg bang was dat inslapen (met een spuitje) erg moeilijk zou gaan (omdat Rash een erg sterk hart had volgens de veearts) heeft ze besloten d'r te laten schieten.
Hoewel Wendy natuurlijk heel bedroefd is, weet ze zeker dat ze hiermee het beste voor Rash gedaan heeft en heeft ze er vrede mee.
Gecondoleerd met Rachida. Wat vervelend om er dan achter te komen dat je paardje veel ouder is en dat ze al die complicaties heeft. Heel dapper dat ze de beslissing heeft genomen om der te laten schieten.
Nee, het is te zonde. Ik heb er lang over nagedacht en Sjors is en blijft mijn paard. Het is vervelend maar het is gewoon over. Als het goed is hoor ik vandaag wanneer we naar de kliniek mogen.
Leuk, foto's! Als ze zijn ge-upload plaats je ze dan hier? Was het mooi daar? Zal vast wel!