wauw omdat:
- jullie het durfde om te gaan kijken in een slachterij (ja ik vind het jammer dat ik het niet gezien heb want het lijkt me heel interessant)
respect dames!!
- omdat jullie de "slachting" ontzettend informatief in beeld hebben gebracht! (netjes ook alles in link met woorden schokkend erbij!)

- omdat jullie normale reacties uiten (ja het lachen hoort daarbij, dit is pure uiting van de spanning in je lijf)
- omdat jullie ondanks een (lijkt mij) best wel beladen dag, toch ook wel lol hebben gemaakt (tong uitsteken bij de kop van een koe, ik stoor me er niet aan hoor!)
- omdat jullie je netjes staande houden tussen al deze negatieve en soms zelfs zeer onbeschofte en nare reacties van mensen die graag mee doen aan de nederlandse struisvogelpolitiek
nog wel een paar vraagjes:
1. waarom wordt het paard maar aan 1 been opgetrokken?
2. waarom is de hals geschoren, heeft dit te maken met het leeg laten bloeden?
en dan aan iedereen:
?? waarom zo agressief reageren? waarom zo niet voor rede vatbaar zijn? waarom je kop in het zand willen steken? waarom wel een lekkere frikandel eten, maar het wagelijk vinden dat een paard (ok elk dier) geslacht wordt? waarom mogen mensen hier niet nieuwsgierig naar willen zijn? leven wij dan echt met zn allen in een struisvogelpolitieke wereld?? oh ja om te voorkomen dat er weer een discussie komt:
antwoord op bovenstaande vragen kunnen alle mensen sturen naar mij via pb!! want ik snap sommige reacties echt niet

oh ja:
helaas heb ik niet zelf de keuze, want mijn verzorg paard is niet van mij, maar ik hoop toch wel dat de eigenaar voor de beste manier kiest... of dat nou de slachting is of inslapen als het maar de beste manier is die bij de situatie past!!
dames ontzettend respect naar jullie toe!!!