geldersche bokkers @ de veluwe???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Flabbergast

Re: geldersche bokkers @ de veluwe???

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:05

Ik heb net vervoer geregeld voor die dag, nou ga ik ook hoor Haha!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:05

Jep, helemaal mee eens Nikj. Hebben we geen gedonder ermee van welles nietes.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:06

Ezumii schreef:
Ik heb net vervoer geregeld voor die dag, nou ga ik ook hoor Haha!

Prima, maar op eigen gelegenheid. Je gaat dus niet met ons mee.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:07

@Ezumii: als je een keertje wilt crossen Nagelbijten / Gniffelen moet je maar een keer in t voorjaar komen, dan kunnen we met een klein groepje gaan (ik en wat bijrijders....) en ff op de zandverstuiving los gaan Nagelbijten / Gniffelen

Picassox schreef:
Ja, klopt.
En wat vinden jullie van mijn voorstel?

Als iedereen zich er prettig bij voelt, kan er toch best een handgalopje, en diegene die echt niet willen houden gewoon de paarden in [ging wel de vorige keer goed], en draven later bij.

Ik vind : dat iedereen moet galopperen...of anders niet (als er iemand is die niet wil). Paarden blijven kudde dieren...zie je t al voor je dat de halve groep voor je wel galoppeerd...en de rest netjes blijft draven erachter??? ik durf te wedden dat de paarden die niet mogen galopperen er net zo hard achteraan gaan....

heb nog een voorstel, ik ken de weg ook goed, vooral t gebied bij t kootwijkerzand. Als t echt nodig moet wil ik e.v.t de groep leiden die wel wil galopperen. Dat we dan b.v op t einde met afzadellen elkaar weer zien en ergens wat gaan drinken/eten met z'n allen, dus dat we alleen op t laatst de groep splitsen en de rest van de tijdgewoon bij elkaar blijven.

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:10

Prima Elmiran, breng ik er ook nog wel wat mee Duivel .

Ik hou nu op met discussiëren met je Picasso, ik ga dus wel mee, met het plan van Elmiran dan. En ik denk dat je ook de rest van de groep eens moet aanhoren zonder zelf allerlei beslissingen te nemen, dat werkt niet met 25 meiden op een kluitje Lachen. Dat gaat fout.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:10

Nee Rachel, haal nou geen extra dingen aan. We hebben gewoon besloten. We gaan niet splitsen, want zoals je zei; paarden zijn kudde dieren. Ze willen naar elkaar toe. En ik zei niet dat de rest erachter moest gaan draven, maar gaan stappen. Ging de vorige keer ook goed. Als een groepje vooruit gaat, en een groepje achterblijft gaat het goed. That's it.

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:11

En jij denkt dat er niet meer mensen buitenrijden op die dag, en daar willen jullie paarden ook naar toe ook al zijn ze op een paar km afstand Clown.
Mogen we het gebied wel afsluiten zeg, voor het geval mensen niet willen galopperen Ja

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:11

nou dat denk ik niet Nagelbijten / Gniffelen die van ons gaan er net zo hard achteraan of t wordt bokken en steigeren om in te houden Clown

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:12

Ezumii schreef:
Prima Elmiran, breng ik er ook nog wel wat mee Duivel .

Ik hou nu op met discussiëren met je Picasso, ik ga dus wel mee, met het plan van Elmiran dan. En ik denk dat je ook de rest van de groep eens moet aanhoren zonder zelf allerlei beslissingen te nemen, dat werkt niet met 25 meiden op een kluitje Lachen. Dat gaat fout.

Inderdaad, dat gaat fout. Daarom proberen we een middenweg te zoeken.
En ik doe een zelfde voorstel als Elmiran, maar dan dat we beter bij elkaar blijven, omdat Nikj al zei; anders is het geen meeting meer. En nu komt er even iemand tussen door, heeft dit allemaal niet gevolgd, en je stemt gelijk in. Flauw hoor.

Waarom maken we niet 2 boktmeetings. Ik bedoel, dit gaat nooit goed met z'n allen in een groep. Dit gaat niet meer over paarden; maar over het gedrag van hun ruiters tegenover elkaar. Twee verschillende groepen hebben we nu, de een wil crossen, de andere niet. Als jij lekker naar Elmiran toe gaat in het weekend, succes. Maar wees nu gezellig, en kom bij ons.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:13

elmiran schreef:
nou dat denk ik niet Nagelbijten / Gniffelen die van ons gaan er net zo hard achteraan of t wordt bokken en steigeren om in te houden Clown

Nou, zelfs Picasso was toen braaf. En Miran en Misty worden altijd gek op de zandverstuiving, maar de vorige keer ging het ook goed met inhouden.

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:15

En waarom denk je dat ik instem? Omdat ze een goed idee heeft!
Je kunt nooit met zoveel mensen hetzelfde willen, dus is het een prachtig idee EVENTJES te splitsen zodat er een paar hard kunnen gaan.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:15

en dat van de vorige keer vond ik ook niet zo'n goed plan en er waren er ook meer die t niet zo leuk vonden dat jullie even gingen stoppen en later hard op ons af kwamen galopperen. Wij probeerde rustig uit te stappen, ik had net de rust erin en dan komen jullie eraan....
en dan is Misty weer opgefokt. Dus ik heb t eigenlijk liever niet, of als we gaan galopperen met z'n allen. Anders krijg je alleen maar ongelukken.

Groep splitsen moet toch niet zo moeilijk zijn? we zijn zo te zien met een hele grote groep, denk dat 20% ervan wel een galopje wil doen?? dus dan hou je zat paarden over. Als je onderweg een groep tegen komt gaat je paard daar toch ook niet achteraan als je zelf nog met een ander paard erbij buiten rijd??
Mij maakt het niks uit, ik ga gewoon mee of we nou wel of niet gaan galopperen. Knipoog maar bedacht gewoon een oplossing.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:16

Ander idee:
Waarom maken we niet twee meetings? Ik weet dat het niet leuk is, maar gewoon met z'n allen verzamelen bij de parkeerplaats. En ook elkaar na afloop zien. En de groep van lekker gezellig kletsen, stappen, draven en misschien een handgalopje wanneer iedereen zich prettig voelt met mij mee, de groep die wil crossen met Elmiran mee. Right?

Dan heeft iedereen ook zijn eigen 'soort' mensen bij zich. Als je snapt wat ik bedoel. Knipoog

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:17

Picassox schreef:
elmiran schreef:

Nou, zelfs Picasso was toen braaf. En Miran en Misty worden altijd gek op de zandverstuiving, maar de vorige keer ging het ook goed met inhouden.

pff...lekker gezellig topic Clown

ik had t niet over de zandverstuiving maar dat geld voor alle paden waar je ook rijd ik denk zelf dat t niet zo'n goed idee is.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:19

das ook wel een idee....
maar t lijkt me toch wel leuker om zo lang mogelijk met z'n allen te rijden. Dat de groep voor een stuk galop op een bepaald pad een andere kant op gaat (b.v 10/15min. langer weg???) en dat we elkaar dan op t laatst nog zien als we wat gaan eten of drinken.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:19

Ja, we hadden het gezellig, maar jij leest niets door en komt met een compleet ander idee er door heen zeilen.

En als jij nou met Ezumii + die twee andere meiden mee gaat, en wij onze eigen meeting houden, zijn we dan helemaal klaar? Lachen

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:20

elmiran schreef:
das ook wel een idee....
maar t lijkt me toch wel leuker om zo lang mogelijk met z'n allen te rijden. Dat de groep voor een stuk galop op een bepaald pad een andere kant op gaat (b.v 10/15min. langer weg???) en dat we elkaar dan op t laatst nog zien als we wat gaan eten of drinken.

Naah, nee. Dan kan je beter de andere paarden ook niet van streek maken door de andere weg te laten gaan. Zie elkaar dan lekker na afloop en aan het begin. Da's toch ook gezellig? Lachen

Quente_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:20

Kunnen we het hier niet ''gewoon'' houden ?
Als 1 iemand graag niet wil galloperen,lijkt het mij wel zo eerlijk dat de hele groep niet gaat galloperen. Nu zijn er meerdere (volgensmij) die niet willen galloperen met zo'n grote groep,dus dan lijkt het me al helemaal een rede dat we niet gaan galloperen.
Groep splitsen lijkt me ook geen gezellig idee..Als je zo graag daar komt om te gaan galloperen op die plek,ga er dan in je eentje een keertje heen.. Persoonlijk vind ik hetzelf ook aardig gevaarlijk met zo'n grote groep galloperen..

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:21

Picassox schreef:

En als jij nou met Ezumii + die twee andere meiden mee gaat, en wij onze eigen meeting houden, zijn we dan helemaal klaar? Lachen

Dit lijkt me nog het beste. Ja

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:22

HupsSakii schreef:
Kunnen we het hier niet ''gewoon'' houden ?
Als 1 iemand graag niet wil galloperen,lijkt het mij wel zo eerlijk dat de hele groep niet gaat galloperen. Nu zijn er meerdere (volgensmij) die niet willen galloperen met zo'n grote groep,dus dan lijkt het me al helemaal een rede dat we niet gaan galloperen.
Groep splitsen lijkt me ook geen gezellig idee..Als je zo graag daar komt om te gaan galloperen op die plek,ga er dan in je eentje een keertje heen.. Persoonlijk vind ik hetzelf ook aardig gevaarlijk met zo'n grote groep galloperen..

Dat is nu het hele probleem. Er zijn hier gewoon een paar die per se willen galopperen.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:25

Maar twee groepen is de beste oplossing, kan iedereen daarmee leven? Okay, lijstje: Zet jezelf er maar bij.

Begeleider: Picassox
[stap, draf, veel kletsen, galopje als iedereen wil]
* LadyF
*

Begeleider: Elmiran
[crossen, galopperen]
* Ezumii
* + andere 2
*

We zien elkaar aan het begin en eind! Lachen

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:27

En er is er een die álles probeert te regelen. Ik heb eigenlijk alleen jou gehoord Picasso Lachen. Verder niemand.

En begin me nu niet van 2 groepen, hou toch eens op man! Hoor de rest van de groep eens aan en dan bedenken we wel wat. En kom niet elke post met een nieuw plan.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:28

Ik probeer knopen door te hakken. Want als we ergens in blijven hangen is het ook niet wat.
Elmiran en LadyF vinden 2 groepen wel goed, jij ook. Want jij wilde ook deels alleen.

Emuzii, je hebt wel door dat jij degene bent die alles hier in de war gooit?

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:29

Je probeert knopen door te hakken die je zelf gemaakt hebt! Jij bent de enige die hier aan het praten is en allemaal plannetjes bedenkt Scheve mond.
Als je nou gewoon de rest van de groep eens aanhoort, en dat we dan SAMEN een beslissing maken ipv jij alleen!
Ja ik gooi jouw bezitterigheid door de war, ik snap dat dat het probleem is Lachen.

Veel plezier, ik rijd die dag alleen met Kelly en Martine, ik ga graag met de rest van de groep een andere keer Lachen.
Laatst bijgewerkt door Flabbergast op 13-01-07 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 22:29

JIJ wil alleen galopperen, terwijl de rest niet zo nodig hoeft.
We proberen een oplossing te vinden, en niets is goed genoeg!