Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ezumii schreef:Ik heb net vervoer geregeld voor die dag, nou ga ik ook hoor
Picassox schreef:Ja, klopt.
En wat vinden jullie van mijn voorstel?
Als iedereen zich er prettig bij voelt, kan er toch best een handgalopje, en diegene die echt niet willen houden gewoon de paarden in [ging wel de vorige keer goed], en draven later bij.
Ezumii schreef:Prima Elmiran, breng ik er ook nog wel wat mee.
Ik hou nu op met discussiëren met je Picasso, ik ga dus wel mee, met het plan van Elmiran dan. En ik denk dat je ook de rest van de groep eens moet aanhoren zonder zelf allerlei beslissingen te nemen, dat werkt niet met 25 meiden op een kluitje. Dat gaat fout.
elmiran schreef:nou dat denk ik nietdie van ons gaan er net zo hard achteraan of t wordt bokken en steigeren om in te houden
Picassox schreef:elmiran schreef:nou dat denk ik nietdie van ons gaan er net zo hard achteraan of t wordt bokken en steigeren om in te houden
Nou, zelfs Picasso was toen braaf. En Miran en Misty worden altijd gek op de zandverstuiving, maar de vorige keer ging het ook goed met inhouden.
elmiran schreef:das ook wel een idee....
maar t lijkt me toch wel leuker om zo lang mogelijk met z'n allen te rijden. Dat de groep voor een stuk galop op een bepaald pad een andere kant op gaat (b.v 10/15min. langer weg???) en dat we elkaar dan op t laatst nog zien als we wat gaan eten of drinken.
Picassox schreef:
En als jij nou met Ezumii + die twee andere meiden mee gaat, en wij onze eigen meeting houden, zijn we dan helemaal klaar?
HupsSakii schreef:Kunnen we het hier niet ''gewoon'' houden ?
Als 1 iemand graag niet wil galloperen,lijkt het mij wel zo eerlijk dat de hele groep niet gaat galloperen. Nu zijn er meerdere (volgensmij) die niet willen galloperen met zo'n grote groep,dus dan lijkt het me al helemaal een rede dat we niet gaan galloperen.
Groep splitsen lijkt me ook geen gezellig idee..Als je zo graag daar komt om te gaan galloperen op die plek,ga er dan in je eentje een keertje heen.. Persoonlijk vind ik hetzelf ook aardig gevaarlijk met zo'n grote groep galloperen..