Ik ben echt blij dat mijn tentamens afgelopen zijn. Vorige week zag ik het even niet zitten. Maar het is bestwel goed gegaan, 50% haalt maar 2 van de 4 vakken namelijk en ik denk dat ik er 3 gehaald heb.
oww en net zo leuk! Ik ging Ninja rijden. Mijn leren laarzen heb ik gewoon daar staan, net zo makkelijk. Vlak voor ik wil gaan rijden, Wil ik me laarzen aan gaan trekken. Heeft die eigenaresse van Ninja een kadootje in mijn laarzen gedaan. De HH sokken amber/choco, ik had ook al voor me verjaardag die jas van haar gehad...lief he!
ja lief he! Ik heb echt zo veel geluk daar. Ik ben ook al vier keer met het gezin mee geweest met de paarden op vakantie. Een maand geleden gingen ze op vakantie en heb ik een week op het huis gepast, kreeg ik ook gewoon huishoudgeld enzo.
Nee hoor, ik mag ook niet klagen . Heb een lief, gezond paard en dat is het belangrijkste.
Heb er echt zin in joh! In de vakantie ga ik eerst gezellig met Hannah naar de Wollebrand en die vrijdag daarna ben ik van plan om met Sjors naar het strand te gaan .
haha ja het paard wat ik nu rij is echt super. ik kan er alleen (nog) niet mee naar buiten. en ik ben wel van het buitenrijden en springen. dus het kriebelt wel. maargoed. ik ga wel fietsen
Als Auk zich gedraagt (kan me niet voorstellen van niet, maar ik ben maar voorzichtig met dit soort uitspraken ) mag een van de fietsers ook wel een stukkie op hem hobbelen hoor. Als ze hun fiets tenminste aan mij af durven te staan
Niets.. Je weet wel, over dat de vriendin van iemand dood is gegaan bij een ongeluk en dan vragen ze zich af wat er was gebeurd als hij wel mee was gegaan op vakantie.