Ik heb btw ook nog een trieste mededeling: Heel waarschijnlijk kan ik ook niet mee. Heb een klein detail over het hoofd gezien... Ben nl die week jarig

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
dees_daan schreef:Maaik schreef:Ik merkte bij de vorig rit dat Jolly niks met jou pony had. Dat is verder niet l*llig bedoelt ofzo hoor! Alleen hij neigde veel meer naar de andere pony's. En ik ken hem, dan draaft die iedere keer aan. En dat ga ik niet tegenhouden.
Maar zoals ik al zei! Miss wordt die geschoren.
Zo niet. Dan ga ik niet mee.
paard ahumwaarom ga je dat niet tegenhouden, dat moet hij toch ook leren? dat ie niet mag aandraven als hij daar zin in heeft? niet l*llig bedoeld..
riverna wou soms ook wel aandraven, maar dat laat ik niet toe, als ik wil dat ze stapt stapt ze klaar, kan rymkje 20 meter voor haar lopen (terwijl ze zelf altijd voor rymk wil lopen) maar dan heeft ze pech, ze luisterd maar naar mij klaar..
rakkertje13 schreef:Bokkiej, Nadine wil met Surprise perse rijdend naar het bos..
Als ik een trailer kan regelen (en die is 2paards) kan jouw knollie er ook wel in ..
Maaik schreef:Er is een paard aangeboden
Ierepier schreef:Ik denk niet dat ik meer meega. Kan niet aan een paard komen. Zo balen he.
Ierepier schreef:Maaik schreef:Er is een paard aangeboden
Dat weet ik wel Maaike. Alleen als ik niet aan een trailer kan komen gaat het niet zo makkelijk he.
Heb je daar wel eens aan gedacht dan?
Maaik schreef:
Volgens mij ken ik mijn pony beter dan dat jij hem kent. Als ik hem ga tegenhouden gaat die hippen, rug wegdrukken etc. Hij heeft groot gelijk dat die naar 'de kudde' wil. Dat is logies! Ik z'n eentje(of tweeën) zijn ze veel kwetsbaarder.
Het is mijn keuze, en respecteer die gewoon. Ik heb geen zin om weer ruzie met je te krijgen omdat jij het zogenaamd beter weet over mijn pony.
shetlandlove schreef:Jammer Maaike, dat je je zo aangevallen voelt, het enige wat we willen is jou meekrijgen op de meeting![]()
(en het gaat ons lukken)