Bokkers met honden in voor een meeting op de Veluwe?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

elmiran

Re: Bokkers met honden in voor een meeting op de Veluwe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 11:46

[quote="jennyk"]
Je woont toch in Lunteren? Haha weet niet hoe lang het duurt maar ik ben hard aan t sparen voor een rijbewijs Tong uitsteken en zo'n mini vrachtwagen voor 2 paarden voor het B rijbewijs. maar dat kan nog wel even duren. Ken wel iemand die met trailer mag rijden en er ook een goeie auto voor heeft.
Alleen hebben wij dus geen trailer Clown misschien is er dan tegen die tijd wel eentje die we mogen lenen.

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 12:35

Ja, maar meer richting Wekerom. Zal fijn zijn als er iets te regelen is Ja .

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 13:53

haha auto en E rijbewijs is er Tong uitsteken nu de trailer nog Tong uitsteken.
Of ik moet zelf in die paar maanden zoveel geld verdienen en goed auto rijden dat ik een vrachtwagentje kan kopen Haha!. FF veel oefenen in de auto van me pa Tong uitsteken scheelt weer een hoop lessen.

gootje12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 16:37

@R-chichi: heb je gepbd.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 16:58

Tong uitsteken m'n comp is net weer uitgevallen dus de foto's van mij komen toch eerder. Klote ding. Kan ik weer helemaal opnieuw beginnen Boos! zat al op 30% en dan valt ie uit door bokt. Krijg WEER een fysieke geheugendump en dan gaat ie uit. Hiervoor was ie dus weg geweest om gemaakt te worden maar de fout zit dan toch in bokt. M'n foto's zijn niet zoveel bijzonder. Heb ontdekt dat er een stipje op m'n sensor zat van de camera dus die is op sommige foto's dus ook te zien. Boos! baal echt kan ik m'n camera weer weg brengen om hem schoon te laten maken.
Wanneer zullen we de volgende meeting doen? Tong uitsteken haha beetje snel maarja. In de herfst? of pas weer in de lente?

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 20:16

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 21:11

Wat een schitterende plaatjes zitten daar tussen! Ik ben heel benieuwd naar de rest.

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-06 21:14

nou jij kunt er wat van hoor! helemaal geweldig en dat muziekje ook! Super erg mooi filmpje, ben benieuwd naar je foto's na dit filmpje gezien te hebben moeten die ook wel super zijn!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 21:28

Ik wil ook wel mee als we met de paarden gaan. We moeten alleen wel vervoer hebben ja. Maar met de paarden in Kootwijk rijden is toch het handigst en het mooist lijkt me. Haha!

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-06 21:32

O, en Borrie, dat filmpje is echt cool! Haha!

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 14:55

Dat filmpje is echt geweldig, met die muziek erbij. Echt leuk al die verschillende rassen. Die foto's tussen de heide zijn erg mooi. Ik vindt dat alle honden ook zo'n leuke namen hebben die goed bij ze passen.

@jennyk: Shanti is een kruising tussen een Haflinger en nog iets (zal eens navragen). En ze wordt gedekt door een schijnbaar hele mooie Haflinger (naam weet ik niet, zal ik ook eens navragen). Ik heb de hengst nog niet gezien. Wat voor paard is Ricardo?

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 15:14

Ja, echt zo lachen dat filmpje.

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:18

Zachtblauw: Ricardo is een EASP-hengst
Afbeelding
Dit is hem.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:46

leuk fimpje Haha! mijn foto's komen morgen wel. ******** heb tijdens het verwissellen van de lens vuil in m'n camera gekregen dus op sommige foto's zit echt zo'n korrel dus moet er nog wat bewerken. Boos! Frank gaat zo erna kijken hoop dat we zelf de camera schoon kunnen krijgen anders ben ik hem vast weer even een tijdje kwijt.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 16:52

Manon86 schreef:
Rachel zulle we x een dag organiseren dat we met de paarden gaan? Moet ik alleen wel ff kijken of ik vervoer voor roos kan krijgen....

ja Haha! is goed. Kunnen we ook b.v doen dat we een weekendje gaan ofzo, ligt eraan wat de rest wil. Of we kunnen ook gewoon 1 dagje gaan.
Er zijn hier zat stallen waar de paarden kunnen staan. In de herfst zou het wel niet zo druk zijn, begin lente is het weer volle bak hier.
Zillah wil zowizo wel mee met Miran Haha!. Gaan wij van te voren nog wel ff mee oefenen omdat Miran nogal lastig kan zijn in een groep en dus het beste voorop kan (net als Umi Clown ). Dan hebben we Misty nog over Tong uitsteken voor iemand.

Meeting ergens anders gaat mij niet lukken. Heb geen ouders met trailer enz. en heb zelf nog even het geld er niet voor. Ook heb ik nog een jongpaardje en de pony's zijn jaren niet in de trailer geweest, van m'n moeder mogen ze er ook niet meer in Verdrietig .

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 20:08

Ik wil ook wel mee doen met mijn fjordenbaal, maar dan moet de datum wel uitkomen.

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-06 20:11

Ja, ik ook. Haha!

borrie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 20:11

Ik wil ook wel heel graag mee. denk alleen dat mn paard niet echt geschikt is. hij is nog niet zoveel buiten geweest. als het niet gaat zou ik dan jouw pony mogen lenen rachel?

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 21:33

Ow staat al vast dat Zillah op Miran gaat, beestje is namelijk best wel pittig vooral met een groep dus ik durf er echt niemand anders op te zetten. Zillah kent die pony heel goed dus er kan dan alleen nog iemand op Misty. Die heb ik pas deze maand nog mak gemaakt Clown kon er makkelijk in m'n eentje mee naar buiten. Neem aan dat de meeste mensen op bokt daar wel voldoende ervaring voor hebben.

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-06 23:28

Ga nu maar even de foto's wat bewerken. Als het goed is heb ik ze morgen online. Haha! heb vandaag voor de 3de keer foto's met zwarte achtergrond gemaakt Haha!. Vlek op de camera zit er nog dus dacht dan maar zo Tong uitsteken. Foto's zijn trouwens niet echt super. Zitten toch wel wat leuke bij. Is wel jammer, begin nu net alles door te krijgen met instellen enzo Clown.

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 10:49

als er een mogelijkheid is om mee te rijden ga ik ook graag mee. Zal dan wel deze herfst moeten, in de lente staat ze op knappen

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 11:19

oke Haha! lijkt mij ook het beste. In de herfst heeft Miran ook geen last van d'r longen. En dan hebben ze nog niet zo'n dikke wintervacht (pony's mogen geen deken op van m'n moeder )

jennyk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 15:05

die van mij loopt 's nachts in d'r regenjas

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 15:22

Mijn kwpnr (die zwarte in dat kleine gebouw Tong uitsteken ) krijgt gewoon weer een winterdeken op. En heel Misschien ga ik haar deze winter scheren Clown. Pony's krijgen dus weer een dikke wintervacht Clown

Picassox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-06 07:12

Scheren? Verward
Het is toch óf een winterdeken op óf scheren en daarna een winterdeken of heb ik het nou mis? Verward