hey hey Dames. Het gaat slecht met buck. Dinsdag moeten we misschien een vreselijke beslissing nemen. Hij heeft heel erg veel pijn. DA is bang dat er een band of pees is afgescheurd en dan is het einde verhaal. Ik ga straks naar hem en Devil toe. Ik ben dit topic in alle heftigheid vergeten, naar het lijkt me op het moment geen goed idee om naar een film te gaan die toch al zo emotioneel is aangezien ik het afgelopen weekend al heel erg heb moeten huilen. Ik hoop echt dat het meevalt maar van wat de dierenarts vertelde is het vooruitzicht alles bahalve positief. Dus Ik ga vandaag maar niet mee .
jaaa, indrukwekkend, zielig.. alleen de film zelf en het verhaal niet heel goed. maar het is natuurlijk ook niet echt een film film, meer een documentaire/film ofso.. maar het grijpt je wel aan, omdat je weet dat het echt gebeurt is.
zou wel willen maar mag voorlopig nog niet met me verzorgpaardje naar buiten. hij is een beetje druk en sterk buiten we kunnen misschien wel de rit en de meeting combineren?
Da's wel een idee ja dat we weer gaan picknicken in madestein, als we van het strand komen met de paarden naar dat veldje, kunnen de beessies grazen en wij bijkletsen?