Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
imker schreef:Knoflooksaus wordt vanavond gebroaien (door moi). Heb alles al in hois ervoor.
Voice schreef:Super! Zitten er bij de bbq s ook gereedschap om het vlees om te keren etc. ?
Ennuhm, ineens word ik voor mijn doen nog aardig scherp. Waar eten we op/mee, bordjes, bestek etc.?
TanteMiesje schreef:*Gaat haar en beeb's tas maar even inpakken nu hij EINDELIJK slaapt*
TanteMiesje schreef:Kwam Oxer nou wel of niet??
Joyckuh schreef:hey dames, ik moet morgen wel weer optijd weg, om 21.28 moet ik de trein hebben, dat is de op een na laatste, maar de laatste doet er ruim 3 uur over om naar eindhoven te gaan en dan ben ik pas om half 2 in eindhoven
.... en ijs toe!!!!!!!!
heb na ene slechte meeting ergens anders dr schrik er een beetje voor ,heb al idee dat ik een buitenbeentje op topic
Hij gaat echt niet vooruit. Ik ging vanavond zijn kontje weer wassen, zag ik dat het helemaal ontstoken was en dat er vliegen heen en weer vliegen zijn hok in en uit
Hij zit toch echt in een schoon hok en heeft ook een groot deel van de dag op het gras gezeten, maar hij houdt zich achter dus echt niet meer schoon
Heb al aardig traantje gelaten... Stom hè...
)
suzanne schreef:Daar ga ik helemaal in mee!Ik ben jaloerrrrrrs...ik heb het adres hier liggen...ik twijfel elke keer. Maar het zou niet slim zijn...waarom is het nou net niet wat dichter bij??????

Nu zegt mijn zusje dat ze misschien toch zaterdag wel kan gaan tricken, als dat zo is en Adje heeft dan alsnog 5 mensen dan kom ik toch wel slapen
Jullie horen het morgen wel