2 stapelbeden met kussens Houten zithoek Kookblok met 2 elektrische kookplaten Koelkast met vrieslade Keukenkastje met servies en pannen voor 4 personen Koffiezetapparaat Terras met luifel Linnengoed , Beddengoed , toiletpapier en dergelijke zelf verzorgen
Anyway, we hoeven dus geen pannen enzo om in te bakken mee te nemen, die grote koekenpannen zijn die er wel? Anders gaat t pannenkoek bakken een beetje moeilijk denk ik Als er daar nog iets van nodig is kan ik nog wel wat meenemen
We hebben 2 luxe blokhutten, met douche en toilet. Met uitzicht op de buitenbak en wei Indeling:
* Badkamer met wastafel, douche en toilet * Slaapkamer met 2 stapelbedden met kussens * Aanrecht met 4 pits gasfornuis, electrische oven, afzuigkap, spoelbak. * Koffiezet apparaat en servies en pannenset voor 4 personen * Grote koelkast met vrieslade * 4 persoons tafel * Mooie grote overdekte veranda Linnengoed , Beddengoed , toiletpapier en dergelijke zelf verzorgen
Trekkershutten:
2 Trekkershutten met uitzicht op de buitenbak en wei. Indeling:
* 2 stapelbeden met kussens * Houten zithoek * Kookblok met 2 elektrische kookplaten * Koelkast met vrieslade * Keukenkastje met servies en pannen voor 4 personen * Koffiezetapparaat * Terras met luifel Linnengoed , Beddengoed , toiletpapier en dergelijke zelf verzorgen
edit: *ik ben blont*
Laatst bijgewerkt door Talisa op 13-07-06 16:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik neem trouwens ook iig m'n wokpan mee die is groot en er kan veeeeeeeeel in! Trouwens, als iemand nog een waterkoker kan missen... We zijn namelijk wel verspreid over 2 hutjes he
die van mij gaat mee en ik dnek dat dat wel genoeg is toch ? tenminste, we hebben ook een koffiezetapparaat en ik neem aan dat we niet heel de dag thee enzo drinken toch?