ShannaY schreef:
[***], misschien snap je niet helemaal wat ik bedoel? Wanneer je als ruiter zijnde een ander paard passeerd moet je afremmen, dus stappend passeren. Zoals ik al eerder zei, voor mij maakt dat niks uit zolang ik in de bak ben, maar als ik met mijn geblesseerde paard door het park loop, en ze zien mij ver van te voren al, en dan gewoon vrolijk doorgallopperen, en dat ik met een stuiterend paard staat, dat is gewoon niet leuk.
Zoals wij al eerder zeiden: WIJ KUNNEN MENSEN NIET AAN EEN LIJNTJE LEGGEN EN ZE VERTELLEN TE GAAN STAPPEN DUS WTF HEEFT HET VOOR ZIN OM ONS HIEROP AAN TE VALLEN
Zou jij toch moeten begrijpen? Jij huilde al op Lambrusco als er een ander paard gek deed in de bak.
Dit had je nou net niet moeten zeggen. Dit was ver, heel ver onder de gordel. Ik denk namelijk dat hij niet is weggegaan omdat ik, maar mijn moeder bang van hem was. Ik vond het inderdaad niet prettig als er een ander paard door de bak bokte, maar ik heb maar 1x gehuild op hem en dat was toen mijn knieschuif aan de andere kant van mijn been zat omdat ik klem zat tussen het hek en mijn paard.. mag ik dan huilen?
Ik vind het zeer laag van je om Lambrusco hierbij te betrekken terwijl je dondersgoed weet dat ik hem iedere dag nog mis.
Dat probeer ik alleen maar duidelijk te maken, en doe express hier een oproep, omdat het mensen die ook in dit topic rondhangen betrof.
Maak dan express je eigen topic aan en ga daar zeveren. Wij willen het hier gezellig houden met fotos en gezellig nabeppen over een meeting die wij gehouden hebben. Jij was toch zo negatief over die meeting? Maar ondertussen wel schijnheilig je handtekening zetten. Bah!
Ik vind het fijn dat jullie zo leuk met elkaar omgaan enzo, maar probeer ook rekening te houden met "belangrijke" dingen zoals verantwoordelijkheid. Maar zoals ik al eerder zei, misschien moeten jullie het eerst zelf meegemaakt hebben voordat je toestemd dat dit soort dingen echt niet verstandig zijn.
Als je het zo fijn vind, laat ons dan gewoon. Wij maken zelf wel uit wat we belangrijk vinden en ik bepaal voor mezelf wel wat mijn verantwoording is. Je zal mij niet langs anderen zien crossen.. spreek dan die persoon er persoonlijk via mail of pm op aan
Kan wel een voorbeeld noemen, waarom juist ik er zo op benadruk :
Ja joh leg je hele levensverhaal hier neer
Toen ik mijn vorige paard kwijt was aan hoefkatrol, mocht ik op een haflinger naar buiten, we gingen met een groepje, en het ene groepje wilde galloperen en het andere groepje niet (daar gaat het al fout, maar wist ik toen veel, ik vond het wel meevallen dat overdreven gedoe van geen paarden scheiden!) en we staan te wachten, en 1 groep besluit verder te gaan draven, en mijn paard ging daar achteraan, met als gevolg een paard in paniek, die niet terug te krijgen was, op een grasveld waar aan het einde ijzerdraad gespannen was, die paarden NIET kunnen zien, met als gevolg dat hij er dwars doorheen rende, we allebei onderuit gingen, over een busbaan schoven, hij schoof onder het tweede draad heen (na de busbaan) en ik bleef met mijn keel erachter hangen. Uit schrikreactie heb ik het ijzerdraad weggetrokken, anders kon ik dit niet navertellen (Zoek de krantenberichten er maar op na, gelukkig kwam ik er vanaf met een flinke dippe snee over mijn keel en een gekneusde arm), en BENADRUKKEN dat veiligheid ZO ontzettend belangrijk is, zelfs bij een meeting (Prachtig dat die schop gewoon uitgezonden werd!) moet je niet alleen aan de blije prachtige kant denken maar ook aan veiligheid.
Weer zon onder de gordel slag.. prachtig dat die schop uitgezonden word. Ik mag hopen dat als jouw paard een keer een trap krijgt dat ze het laten zien over de hele aardkloot. Mijn paard heeft een geschiedenis zoals je weet. Ze heeft verkorte spieren in haar achterbeen en 1 trap kan fataal zijn en je vind het prachtig dat het uigezonden werd?
Wat heeft die hele trap te maken met het feit van verantwoordelijkheid. Wat heeft een trap te maken met langs anderen crossen. geen ene malle moer. het is gewoon weer zon lage streek van jou om anderen te kleinieren.
Dát gebeurd er dus als er egoistische mensen doordraven of galloperen wanneer ze een ander paard passeren. Misschien snappen jullie nu waarom ik dit wil benadrukken?
Als jij nou eens ging snappen dat wij dat niet willen benadrukken in dit topic
Ga iemand anders lastig vallen Shanna. Wij willen je gezever niet.
Heel even dacht ik dat anderen ongelijk hadden. Dat je niet zon bitch was als je altijd lijkt. Maar je hebt het met bovenstaat opmerkingen over Lambrusco en Navorite echt bij me gedaan en al intresseert het je geen zier, jij bent echt over en uit voor mij.
Je zoekt het maar uit met je zielige gejammer!
Laatst bijgewerkt door Paardenmeis1 op 19-04-06 15:39, in het totaal 1 keer bewerkt