Geslaagde Meeting/Actie voor meer Ruiterpaden!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 14:46

Esmeralda schreef:
ik ga vanavond even bellen met het p.huis dan hoop dat wat meer te weten te komen.
Zal een doordeweekse dag worden, denk op een dinsdag dat het zal worden.
** rondscheurende dames, die waren er langer dan bokt bestaat, het blijft een probleem**
Shanna ik hoop voor je dat bob weer snel beter word,kan je misschien zelf niet achter die dames aan of weet iemand anders wie ze zijn. Dan kan je ze misschien wel aanspreken. Succes

Als ze willen weet ik nog wel een vleesgroothandel waar we korting krijgen

Heb daar gewerkt!

_Kimmm

Re: Geslaagde Meeting/Actie voor meer Ruiterpaden!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 14:46

ShannaY schreef:
Elaine schreef:
Tuurlijk mag je klagen, maar het heeft geen ene (*&%^# te make met dit topic.

Dit topic gaat over een
meeting

niet over hoe mensen zich gedragen in het Reyerpark.

Maak dan je eigen klaagmuur topic daarover aan.

De mensen die zich op dit topic begeven praten nog een beetje na over de meeting, waar jij overigens niet bij wilde zijn.

Dit heeft er daadwerkelijk wel mee te maken, want als ruiters zich zo gedragen in een park gaat het hele verhaal denk ik nieteens door. Toevallig waren dit ook twee mensen die mee waren met de meeting (tenminste 1 daarvan!). De reden dat ik niet ben gekomen, gaat om het feit dat er mensen zijn die ook nog gewoon werken.

Zoals al eerder gezegd is, dit topic gaat ook niet over atavars, of wat jullie vanavond eten, dan vind ik een opmerking over slecht gedrag in een ruiterpark beter geplaatst dan "Ik wiLl SooOw GrAaAg Un AtaAvrArr!"

Val dan de juiste persoon lastig en niet ons topic....

Grrr..

Debortje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 14:47

wat heeft bob dan ??

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 14:47

HAHA als bob beter is shan,,

Scheur er ff achter aan en vraag ze het dit niet meer te doen

Debortje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 14:48

wel een optie ja

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 14:50

Kimmie_girl schreef:

Ja Of ga voortaan op de scooter ofzo naast bob, komen de mensen voorbij ze gdan tegen bob: zit en blijf! En racen achter die mensen aan

En weer ontopic

Morgen de combinatie mensen.. met een stukje over ons!

Debortje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 14:51

Elaine schreef:
Kimmie_girl schreef:

Ja Of ga voortaan op de scooter ofzo naast bob, komen de mensen voorbij ze gdan tegen bob: zit en blijf! En racen achter die mensen aan

En weer ontopic

hahaa "zit en blijf!"

_Kimmm

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 14:53

Elaine schreef:
Kimmie_girl schreef:

En weer ontopic

LEUK !!!

PS VERGEET dood en af niet
Laatst bijgewerkt door _Kimmm op 19-04-06 14:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Palma_Dees

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 14:53

Oh spannend ik ga hem morgenochtend meteen halen

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 14:54

Kimmie_girl schreef:

LEUK !!!

PS VERGEET dood en af niet

Ja of rol om!

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 14:55

Palma1994 schreef:
Oh spannend ik ga hem morgenochtend meteen halen

halen?

Bij mij wordtie bezorgd

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 14:56

ja ben benieuwt hoor, wat daar in staat, maar vooral welke FOTO.

even een wijze raad:
(ja alweer)

Laat shanna voor wat ze is, wij kunnen er geen fluit aan doen, dat er meiden in dat park rondscheuren. Die ruiterpaden zijn ervoor om gebruikt te worden, door de struiken kan je niet zien wie er toevallig op dat pad loopt. In dit geval Shanna met een geblesserde Bob die deze ronde niet braaf was. Samenloopje van omstandigheden, prut met peren. Maar daar kunnen wij niks aan doen.En hier ga ik het bij laten voordat ik weer voor puber en penny word uitgemaakt.

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 14:57

Esmeralda schreef:
ja ben benieuwt hoor, wat daar in staat, maar vooral welke FOTO.

even een wijze raad:
(ja alweer)

Laat shanna voor wat ze is, wij kunnen er geen fluit aan doen, dat er meiden in dat park rondscheuren. Die ruiterpaden zijn ervoor om gebruikt te worden, door de struiken kan je niet zien wie er toevallig op dat pad loopt. In dit geval Shanna met een geblesserde Bob die deze ronde niet braaf was. Samenloopje van omstandigheden, prut met peren. Maar daar kunnen wij niks aan doen.En hier ga ik het bij laten voordat ik weer voor puber en penny word uitgemaakt.

Puberende Penny

Debortje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 15:02

een penny die moet puberen

Debortje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 15:03

nu we het toch over avatars hadden wie wilt er voor mij opnieuw een bewegende avatar maken ??

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 15:04

Als ik thuis ben ga ik even vechten met mijn pc :p

Pm maar fotos

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 15:05

ilovepebbles schreef:

fijn hoor en allemaal hartelijk bedankt
maar dat alles ben ik al jaren te boven, en weet 1 ding, toen ik een puberende penny was, had ik hier hele andere dingen neergezet!!
En dan was het taalgebruik niet van de poes

Debortje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 15:07

Esmeralda schreef:
ilovepebbles schreef:

maar dat alles ben ik al jaren te boven, en weet 1 ding, toen ik een puberende penny was, had ik hier hele andere dingen neergezet!!

hihi sorry

Debortje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 15:07

Elaine schreef:
Als ik thuis ben ga ik even vechten met mijn pc :p

Pm maar fotos

is goed dankje

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 15:08

Esmeralda schreef:
ilovepebbles schreef:

Nou zal je zeggen.. ik ben nu 17 en volgens mijn ouders eindelijk puber-af (komt miss ook doordat ik niet meer op school zit ed)

En mijn zusje is 14 en een ramp.. zelfs mijn ouders zeggen dat ik een engel was vergeleken bij haar . Ze scheldt rusitg mijn ouders uit.. geen probleem. Af en toe wordt ik zo kwaad op haar.. hoe ondankbaar ze doet tegen mijn ouders!
Ik had af en toe een weerwoord, maar heb nog nooit gescholden tegen mijn ouders..

Pff... ik stop met kinderen zodra ze 11 worden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 15:10

Elaine schreef:

Ja het was weer gezellig doeiiiiii

Elaine, misschien snap je niet helemaal wat ik bedoel? Wanneer je als ruiter zijnde een ander paard passeerd moet je afremmen, dus stappend passeren. Zoals ik al eerder zei, voor mij maakt dat niks uit zolang ik in de bak ben, maar als ik met mijn geblesseerde paard door het park loop, en ze zien mij ver van te voren al, en dan gewoon vrolijk doorgallopperen, en dat ik met een stuiterend paard staat, dat is gewoon niet leuk. Zou jij toch moeten begrijpen? Jij huilde al op Lambrusco als er een ander paard gek deed in de bak.

Dat probeer ik alleen maar duidelijk te maken, en doe express hier een oproep, omdat het mensen die ook in dit topic rondhangen betrof.

Ik vind het fijn dat jullie zo leuk met elkaar omgaan enzo, maar probeer ook rekening te houden met "belangrijke" dingen zoals verantwoordelijkheid. Maar zoals ik al eerder zei, misschien moeten jullie het eerst zelf meegemaakt hebben voordat je toestemd dat dit soort dingen echt niet verstandig zijn.

Kan wel een voorbeeld noemen, waarom juist ik er zo op benadruk :

Toen ik mijn vorige paard kwijt was aan hoefkatrol, mocht ik op een haflinger naar buiten, we gingen met een groepje, en het ene groepje wilde galloperen en het andere groepje niet (daar gaat het al fout, maar wist ik toen veel, ik vond het wel meevallen dat overdreven gedoe van geen paarden scheiden!) en we staan te wachten, en 1 groep besluit verder te gaan draven, en mijn paard ging daar achteraan, met als gevolg een paard in paniek, die niet terug te krijgen was, op een grasveld waar aan het einde ijzerdraad gespannen was, die paarden NIET kunnen zien, met als gevolg dat hij er dwars doorheen rende, we allebei onderuit gingen, over een busbaan schoven, hij schoof onder het tweede draad heen (na de busbaan) en ik bleef met mijn keel erachter hangen. Uit schrikreactie heb ik het ijzerdraad weggetrokken, anders kon ik dit niet navertellen en had hij mij meegesleurd, en was mijn keel doorgesneden (Zoek de krantenberichten er maar op na, gelukkig kwam ik er vanaf met een flinke dippe snee over mijn keel en een gekneusde arm), en BENADRUKKEN dat veiligheid ZO ontzettend belangrijk is, zelfs bij een meeting (Prachtig dat die schop gewoon uitgezonden werd!) moet je niet alleen aan de blije prachtige kant denken maar ook aan veiligheid.

Dát gebeurd er dus als er egoistische mensen doordraven of galloperen wanneer ze een ander paard passeren. Misschien snappen jullie nu waarom ik dit wil benadrukken?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 19-04-06 15:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Debortje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 15:21

goed vertelt shanna, wat was er toen met je paard gebeurd waarop je reed ??

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 15:27

ShannaY schreef:

[***], misschien snap je niet helemaal wat ik bedoel? Wanneer je als ruiter zijnde een ander paard passeerd moet je afremmen, dus stappend passeren. Zoals ik al eerder zei, voor mij maakt dat niks uit zolang ik in de bak ben, maar als ik met mijn geblesseerde paard door het park loop, en ze zien mij ver van te voren al, en dan gewoon vrolijk doorgallopperen, en dat ik met een stuiterend paard staat, dat is gewoon niet leuk.

Zoals wij al eerder zeiden: WIJ KUNNEN MENSEN NIET AAN EEN LIJNTJE LEGGEN EN ZE VERTELLEN TE GAAN STAPPEN DUS WTF HEEFT HET VOOR ZIN OM ONS HIEROP AAN TE VALLEN

Zou jij toch moeten begrijpen? Jij huilde al op Lambrusco als er een ander paard gek deed in de bak.

Dit had je nou net niet moeten zeggen. Dit was ver, heel ver onder de gordel. Ik denk namelijk dat hij niet is weggegaan omdat ik, maar mijn moeder bang van hem was. Ik vond het inderdaad niet prettig als er een ander paard door de bak bokte, maar ik heb maar 1x gehuild op hem en dat was toen mijn knieschuif aan de andere kant van mijn been zat omdat ik klem zat tussen het hek en mijn paard.. mag ik dan huilen?
Ik vind het zeer laag van je om Lambrusco hierbij te betrekken terwijl je dondersgoed weet dat ik hem iedere dag nog mis.

Dat probeer ik alleen maar duidelijk te maken, en doe express hier een oproep, omdat het mensen die ook in dit topic rondhangen betrof.

Maak dan express je eigen topic aan en ga daar zeveren. Wij willen het hier gezellig houden met fotos en gezellig nabeppen over een meeting die wij gehouden hebben. Jij was toch zo negatief over die meeting? Maar ondertussen wel schijnheilig je handtekening zetten. Bah!

Ik vind het fijn dat jullie zo leuk met elkaar omgaan enzo, maar probeer ook rekening te houden met "belangrijke" dingen zoals verantwoordelijkheid. Maar zoals ik al eerder zei, misschien moeten jullie het eerst zelf meegemaakt hebben voordat je toestemd dat dit soort dingen echt niet verstandig zijn.

Als je het zo fijn vind, laat ons dan gewoon. Wij maken zelf wel uit wat we belangrijk vinden en ik bepaal voor mezelf wel wat mijn verantwoording is. Je zal mij niet langs anderen zien crossen.. spreek dan die persoon er persoonlijk via mail of pm op aan

Kan wel een voorbeeld noemen, waarom juist ik er zo op benadruk :

Ja joh leg je hele levensverhaal hier neer

Toen ik mijn vorige paard kwijt was aan hoefkatrol, mocht ik op een haflinger naar buiten, we gingen met een groepje, en het ene groepje wilde galloperen en het andere groepje niet (daar gaat het al fout, maar wist ik toen veel, ik vond het wel meevallen dat overdreven gedoe van geen paarden scheiden!) en we staan te wachten, en 1 groep besluit verder te gaan draven, en mijn paard ging daar achteraan, met als gevolg een paard in paniek, die niet terug te krijgen was, op een grasveld waar aan het einde ijzerdraad gespannen was, die paarden NIET kunnen zien, met als gevolg dat hij er dwars doorheen rende, we allebei onderuit gingen, over een busbaan schoven, hij schoof onder het tweede draad heen (na de busbaan) en ik bleef met mijn keel erachter hangen. Uit schrikreactie heb ik het ijzerdraad weggetrokken, anders kon ik dit niet navertellen (Zoek de krantenberichten er maar op na, gelukkig kwam ik er vanaf met een flinke dippe snee over mijn keel en een gekneusde arm), en BENADRUKKEN dat veiligheid ZO ontzettend belangrijk is, zelfs bij een meeting (Prachtig dat die schop gewoon uitgezonden werd!) moet je niet alleen aan de blije prachtige kant denken maar ook aan veiligheid.

Weer zon onder de gordel slag.. prachtig dat die schop uitgezonden word. Ik mag hopen dat als jouw paard een keer een trap krijgt dat ze het laten zien over de hele aardkloot. Mijn paard heeft een geschiedenis zoals je weet. Ze heeft verkorte spieren in haar achterbeen en 1 trap kan fataal zijn en je vind het prachtig dat het uigezonden werd?
Wat heeft die hele trap te maken met het feit van verantwoordelijkheid. Wat heeft een trap te maken met langs anderen crossen. geen ene malle moer. het is gewoon weer zon lage streek van jou om anderen te kleinieren.

Dát gebeurd er dus als er egoistische mensen doordraven of galloperen wanneer ze een ander paard passeren. Misschien snappen jullie nu waarom ik dit wil benadrukken?

Als jij nou eens ging snappen dat wij dat niet willen benadrukken in dit topic

Ga iemand anders lastig vallen Shanna. Wij willen je gezever niet.
Heel even dacht ik dat anderen ongelijk hadden. Dat je niet zon bitch was als je altijd lijkt. Maar je hebt het met bovenstaat opmerkingen over Lambrusco en Navorite echt bij me gedaan en al intresseert het je geen zier, jij bent echt over en uit voor mij.
Je zoekt het maar uit met je zielige gejammer!
Laatst bijgewerkt door Paardenmeis1 op 19-04-06 15:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Debortje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-06 15:29

elaine ik heb je een om gestuurd

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-06 15:30

ilovepebbles schreef:
[***] ik heb je een om gestuurd

heb hem gekregen

Ga vanavond wel even knutselen haha!