Hemelvaartsdag:Boktrit smorgens; omgv Deventer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

01_Mexxlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 16:32

_Catlover_ schreef:
Jaa zullen we iets afspreken ofzo dan?
Dat iedereen om bijv uhm half 7 ( als iedereen dat red) op deze bokt-topic zit en we dan afspreken of we gaan of niet vanwege het weer?

ik zal het wel redden maar dan moet ik het ook echt dan weten want als het dus wel doorgaat moet ik zeker 7 uur op stal zijn op zijn laatst half 8 dus

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 16:33

stellert schreef:
_Catlover_ schreef:
Jaa zullen we iets afspreken ofzo dan?
Dat iedereen om bijv uhm half 7 ( als iedereen dat red) op deze bokt-topic zit en we dan afspreken of we gaan of niet vanwege het weer?

ik zal het wel redden maar dan moet ik het ook echt dan weten want als het dus wel doorgaat moet ik zeker 7 uur op stal zijn op zijn laatst half 8 dus

Ja ik moet dan ook er snel zijn.

01_Mexxlover

Re: Hemelvaartsdag:Boktrit smorgens; omgv Deventer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 16:35

donderdag word het 16 graden met 30% kans op neerslag dus denk zelf wel dat ik ga maar als het niet doorgaat ga ik denk ik met de mensen van stal omdat sharona en rianne dan voor niks komen dus majaa het zal denk ik niet echt heel veel gaan regenen ( als het gaat regenen )

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 17:38

oooh half 7 ghehe meestal lig ik dan nog lekker te pitten maarja..... Wil echt wel weer eens even een ritje maken; Otje is nog niet terug (die mis ik echt ontzettend) Maar ga vanavond even bij de eigenaar op de thee dus dan zal ik het wel horen; als het goed is is ze nu dan hengstig (of geweest) en al een aantal keer voor de hengst geleid en evt. gedekt; mocht dat niet zo zijn, dan blijft ze daar toch waarschijnlijk staan...

Maargoed, zal vanavond wel van de eigenaar horen of hij al weet of ze hengstig is of niet, verwacht dan dat ze in de loop van woensdag weer terugkomt, zodat ik donderdag gesellie mee op Hemelvaartsrit kan

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 17:42

me moeder denkt zelf dat het wel door kan gaan want het wordt beter weer als vandaag al dus nou hoop echt dat het door kan gaan heb drinken alles heb ik al dus enne heb der ook vet veel zin in

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 17:48

stellert schreef:
me moeder denkt zelf dat het wel door kan gaan want het wordt beter weer als vandaag al dus nou hoop echt dat het door kan gaan heb drinken alles heb ik al dus enne heb der ook vet veel zin in

Haha jaa kheb dr ook vet zin in !

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 17:59

Nou of joyce meegaat is nogsteeds onzeker Ze is nu ziek dus tjaa hoop dat ze morgen weer beter is want ze zei dat ze er wel heel veel zin in had ! En ik ga dan denk ik maar mee om fotos te maken ofzo

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 17:00

mijn gevoel zegt dat we wel goed weer krijgen donderdag

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 18:10

inderdaad; gewoon optimistisch blijven, dan wordt het vast wel mooi weer

Even een update; morgen wordt ik gebeld door de eigenaar hoelaat we Otje morgenmiddag gaan ophalen, als alles goed is kunnen we haar in iedergeval morgenavond hier hebben

Een vriendin van mij, Miriam, die gaat waarschijnlijk ook donderdag mee met een Ijslander... die blijft hier dan een nachtje in 't weiland logeren, dan kan hij donderdag morgen weer fris aan de rit beginnen

En misschien neem ik mijn buurmeisje Suzanne mee; tevens het bijrijdstertje van Otje (van de foto's )

Dus nu maar hopen op mooi weer, ik heb er in iedergeval zin in!

Even nog een vraagje; we hebben toch om 9.00 uur afgesproken bij de Croddebrug, direct links aan het begin v/h zandpad van het kanaal, toch? (met uitlooptijd van kwartier of half uur?)
En heeft er nog iemand een lijstje met wie er allemaal mee gaan? want volgens mij was dat laatste lijstje niet helemaal meer up to date

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 18:26

JoyCiej007 schreef:
:) inderdaad; gewoon optimistisch blijven, dan wordt het vast wel mooi weer

Even een update; morgen wordt ik gebeld door de eigenaar hoelaat we Otje morgenmiddag gaan ophalen, als alles goed is kunnen we haar in iedergeval morgenavond hier hebben

Een vriendin van mij, Miriam, die gaat waarschijnlijk ook donderdag mee met een Ijslander... die blijft hier dan een nachtje in 't weiland logeren, dan kan hij donderdag morgen weer fris aan de rit beginnen

En misschien neem ik mijn buurmeisje Suzanne mee; tevens het bijrijdstertje van Otje (van de foto's )

Dus nu maar hopen op mooi weer, ik heb er in iedergeval zin in!

Even nog een vraagje; we hebben toch om 9.00 uur afgesproken bij de Croddebrug, direct links aan het begin v/h zandpad van het kanaal, toch? (met uitlooptijd van kwartier of half uur?)
En heeft er nog iemand een lijstje met wie er allemaal mee gaan? want volgens mij was dat laatste lijstje niet helemaal meer up to date

Jaa er mote een nieuw lijste komen.
Om 9 uur verwacht,kwartier uitloop dan richting de croddendijk ofzo en dan ontbijten bij picknickplaats.
Dan rustig opzadelen en vertrekken weer richting het Kanaal en dan een lagne route uitkiezen ofzo?
Dat we ee groot rondje maken door uhm zegmaar kanaal op te gaan,en dan het hele kanaal volgen,dan kom je bij een plaats bij een bruggetje,daar kan je oversteken.
en als je dan NOG verder rechtdoor gaat kom je later bij een pad terecht waar later een soort bos is en weer zand.daar stond toen een bordje en een richting ( met een plattegrond) als je een kant op ging, 2.1 KM ofzo en dan kwam je weer bij lettele uit ofzo.

Maar ik weet anders niet echt een goeie route verder,anderes ben je zo weer bij het vertrekpunt.

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 18:29

het weer moet echt mooi zijn Want ik ga niet zo vroeg me bed uit in regenachtig weer voor een paar fotos én ik heb 's avonds een feest

Jep croddenbrug om 9 uur maar om af te spreken hadden we dacht ik half 7 op bokt in dit topic afgesproken HALF 7
Joyce is nogsteeds ziek dus denk niet dat zei meegaat.

en Kell de route is goed !

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 19:04

Eejj schreef:
het weer moet echt mooi zijn Want ik ga niet zo vroeg me bed uit in regenachtig weer voor een paar fotos én ik heb 's avonds een feest

Jep croddenbrug om 9 uur maar om af te spreken hadden we dacht ik half 7 op bokt in dit topic afgesproken HALF 7

En je had geen zin om te fietse toch?

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 19:07

Route vind ik ook prima zolang er maar voor 't grote deel fietspaden zijn maar langs 't kanaal ligt altijd wel een fietspaadje, da's wel handig voor mij dan

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 19:11

JoyCiej007 schreef:
Route vind ik ook prima zolang er maar voor 't grote deel fietspaden zijn maar langs 't kanaal ligt altijd wel een fietspaadje, da's wel handig voor mij dan

Jaa daarom!
Misschien dat ik heb woensdag avond met Manon of iemand even fiets om te kijken waar je dan zal uitkomen

elise01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 19:17

Gaan jullie zoals waarschijnlijk naar Picknickplaats in lettele? aan de oerdijK?

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 20:15

elise01 schreef:
Gaan jullie zoals waarschijnlijk naar Picknickplaats in lettele? aan de oerdijK?

Jaa vlakbij je huis!

elise01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 20:16

OHkee.. Heeel mis dat ik nog wel even langs kom!

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-06 20:25

elise01 schreef:
OHkee.. Heeel mis dat ik nog wel even langs kom!

haha oke!

elise01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 20:30

Hoelaat zijn jullie daar ong?

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 20:43

_Catlover_ schreef:
Eejj schreef:

En je had geen zin om te fietse toch?

blijkbaar wel anders zet ik dit hier niet neer he
maar ik ga niet in de regen / harde wind fietsen

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 22:05

Huh,, we hadden toch bij reilink afgesproken??

Maaruh sharona gaat jammer genoeg niet meer mee, ze mag nie van dr vader.

Hier het zoveelste lijstje dan maar weer

Kimbalover --> te paard (Tinker)

Heb er ff het ras bij gezet want ben wel benieuwt welke rassen er mee gaan.

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 22:06

En half 7 op bokt red ik nie hoor
dan lig ik nog in mijn bedje
hoef pas om 8 uur op stal te zijn dus ga 7 uur mijn bed uit

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 22:09

Rianne wij gaan om 8 uur kwart over 8 al weg

elise01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 22:17

Weet iemand hier hoelaat jullie ong in Lettele op de Picknickplek zijn? Want als ik dan wakker ben kom ik wel evne langs

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-06 22:19

gelijk in het begint denk ik ( als dat die picknickplek is ) omdat wij dan net van het kanaal afkomen gaan we eerst daarheen dus denk rond half 10 10 uur ?