Job was idd een schat! Ik weet nog wel dat hij een keer aan de stal vast stond, weet niet wat we toen ook al weer moesten doen, maar we draaiden ons om naar de ingang van de stal om bij te praten en toen liep hij ineens weg! Had zn halster afgekregen! hahaha meteen weer kunnen pakken en niks gebeurd, maar dat had ik nog nooit zo meegemaakt! was echt in een paar seconden gebeurd!
Is iets meer dan 2 jaar geleden dat we t koetsiersbewijs hebben gehaald. We waren een groepje van 4 en 2 hebben t niet gehaald. Heb t wel verlengd, maar sinds ik m heb heb ik maar 1 keer een paar meter gemend met Baye (van Willy van Keulen) verder geen paard/pony of spul voor.
Hengstenvlecht maken heb ik van de zomer nog gedaan bij mn verzorgpony. Had ik al lang niet meer gedaan en was weer ff wennen, maar ik kan t nog!
Pony is de zwarte merrie Iris uit mn profiel, haar manen zijn lang genoeg en ze had t bloedheet, dus ff verlichting door een hengstenvlecht.
Van het scheren weet ik nog wel dat t shetje naast de zadelkamer stond in dat kleine stukje. Was palomino of palomino bont als ik t me goed herinner. t welshje weet ik zo niet meer.
Heb later trouwens ook nooit meer hoeven scheren.
Ik kan me ook nog een paard herinneren, die stond bij Hofs. Zo bloedmooi! Een halfbroer van Sirius, Tuesday heette hij. Hengst geloof ik en werd ingereden toen ik bij Hofs stage liep. Ik was helemaal weg van dat beest! Ik weet zelfs nog waar hij stond! En met dat blauwe halster om..... hahaha