Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mesastamp schreef:nee want ik geef dit niet zomaar op..jullie kunnen je echt niet voorstellen hoe erg ik hier naar toe geleefd heb... en ik snap gewoon niet waarom het niet mogelijk is metdegene die op zondag willen gaan naar de brunssumerhei niet mogelijk is.. terwijl daar eerst sprake van was eers vond iedereen 25 teveel en opeens is het goed en dan naar weert terwijl er wel mensen waren die eers op zondag gewoon wilde gaan...
Whisperke schreef:We zijn de vorige keer op de zondag geweest naar de brunsummerheide. Helaas konden de mensen die alleen op de zaterdag kunnen, toen niet mee en daarom proberen we het op de zaterdag te doen. Helaas doet de brunsummerheide dat niet en willen we nu dus weert proberen en even kijken of hun dat wel doen!!
Quote schreef:Okee, het laatste wat ik erover zeg.
JIJ zorgde ervoor dat je niet meekon.
JIJ zei dat je de reiskosten te veel vond.
Maar er zijn ook mensen die carpoolen.
Er zijn andere opties.
Als je je er op verheugt, kijk dan ook eens naar die mogelijkheden..
Let op; dit is geen afkatten..
ja_nee schreef:Quote schreef:Okee, het laatste wat ik erover zeg.
JIJ zorgde ervoor dat je niet meekon.
JIJ zei dat je de reiskosten te veel vond.
Maar er zijn ook mensen die carpoolen.
Er zijn andere opties.
Als je je er op verheugt, kijk dan ook eens naar die mogelijkheden..
Let op; dit is geen afkatten..
Hier sluit ik me bij aan, zorg dat je kunt carpoolen, er zijn tig andere van deze meeting die dat doen, dus waarom jij niet?
En we hebben van de zondag op de brunssemerheide afgezien, omdat we ook diegene een kans willen geven om mee te gaan, die gewoonweg niet kunnen op een zondag. Hier was afgelopen meeting namelijk sprake van! Vandaar dat we nu zoeken naar maneges waar dat op zaterdag wél mogelijk zou kunnen zijn! Misschien weet jij nog wel een leuke manege (bij jou in de buurt) waar dit kan! Laat het dan gewoon even weten! Wij staan voor suggesties open
Whisperke schreef:alternatief 1, wordt wel duurder!!!