Limbo Meeting: De Buitenrit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 10:26

Ik stel voor dat we hier eens netjes blijven, en aardig zijn. Want zo te reageren lost niets op. Vecht het dan gewoon effe via pb uit!! En neej tis niet goed zo ja_nee vind het een ongepaste opmerking. Wat zou jij der van denken als iemand anders dat zegt, ook nog op een OPENBAAR forum!!! Verder kunnen we misschien evengoed de 22ste april aanhouden aangezien dat dat voor iedereen wel fijn uit kwam en als dat de van horne hoeve uit komt!!

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 10:27

ik heb degene een pm gestuurd naar wie ik dat wilde.. en verder blijkt inderdaad uit dit topic weer hoe limburg echt is:)...: - s

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 10:28

Mesastamp; limburg ís leuk en als je dat niet vindt, verhuis je maar.
Zullen we d'r gewoon over ophouden?
Oke.

We wachten gewoon af, wat Ja_nee teruggestuurd krijgt, want ik heb zo'n vermoeden dat het met zoveel man niet gaat.

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 10:29

Roos houd op, nu ga je te ver!!! Sorry maar houd je kop nu maar even. Wat zou jij der van vinden als de meeste limbo's jou afkatten!!!!

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 10:31

Párdon?

Afkatten?
Ik geef alleen mijn mening over dit.
Laat dit nu achterwege, dan is er misschien nog spráke van een beetje leuke meeting.
*vraagt zich af of ze uberhaupt nog wel mee wil.

ja_nee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 10:33

ZULLEN WE WEER ON TOPIC GAAN!! En het hierbij laten! IK wil geen woord meer horen over 'dit'.

@ Misshaffie: Carpoolen zou moeten lukken, ik heb het vermoeden dat er genoeg uit het zuiden komen

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 10:34

Amen.

Ja, dat gevoel heb ik ook!
Dit moet vast lukken.

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 10:38

nee want ik geef dit niet zomaar op..jullie kunnen je echt niet voorstellen hoe erg ik hier naar toe geleefd heb... en ik snap gewoon niet waarom het niet mogelijk is metdegene die op zondag willen gaan naar de brunssumerhei niet mogelijk is.. terwijl daar eerst sprake van was eers vond iedereen 25 teveel en opeens is het goed en dan naar weert terwijl er wel mensen waren die eers op zondag gewoon wilde gaan...

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 10:38

Ik wil nog een ding zeggen. Dit gaat over een ding wat zij misschien niet had mogen zeggen. Dat die gene daardoor boos op der is, nou ja moet zij weten. Maar dat daardoor iedereen haar niet moet, vind ik wel heel erg ver gaan, ze heeft jullie niets gedaan!! Dat houd ik ook in mijn achterkop. Maar het is niet dat ik daarom mesastamp niet moet of zow, wil haar desondanks wel meeten!! En een mening uit spreken is goed, maar kan ook anders en zeg het haar dan ook direct en niet via een openbaar forum. Als je niet uit kijkt, kun je daar nog ernstige problemen mee krijgen!!! En ja dit is afkatten.

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 10:40

mesastamp schreef:
nee want ik geef dit niet zomaar op..jullie kunnen je echt niet voorstellen hoe erg ik hier naar toe geleefd heb... en ik snap gewoon niet waarom het niet mogelijk is metdegene die op zondag willen gaan naar de brunssumerhei niet mogelijk is.. terwijl daar eerst sprake van was eers vond iedereen 25 teveel en opeens is het goed en dan naar weert terwijl er wel mensen waren die eers op zondag gewoon wilde gaan...

Hola..
Kijk, we zijn nu aan het rondkijken, naar andere opties.
Dat wil niet zeggen dat we uberhaupt ook naar Weert gaan...

Er staat nog niets vast hoor..
We kijken ook waar/wanneer de meeste mensen kunnen.

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 10:42

weet ik en die opmerkinh moest ik misschien wel niet plaatsen maar ik vind dat er nu zo laconiek over gedaan werd van boeie als zij niet mee kan jammer dan,...terwijl ik me er echt super op heb verheugd maar de hele brunssummerhei op zondag wordniet meer over gesproken en het gaat alelen nog maar over weert.. ( sorry voor de type fouten.. typ even overdreven snel)

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 10:43

Weet je wat we proberen, we kijken nu of weert een optie is, zo ja en zij keuren het goed. Dan gaan we op 22 april op een zaterdag naar weert. Zo niet moeten we wat anders bedenken!!

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 10:44

Okee, het laatste wat ik erover zeg.
JIJ zorgde ervoor dat je niet meekon.
JIJ zei dat je de reiskosten te veel vond.
Maar er zijn ook mensen die carpoolen.
Er zijn andere opties.
Als je je er op verheugt, kijk dan ook eens naar die mogelijkheden..

Let op; dit is geen afkatten..
Laatst bijgewerkt door Roosch op 13-03-06 10:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 10:45

We zijn de vorige keer op de zondag geweest naar de brunsummerheide. Helaas konden de mensen die alleen op de zaterdag kunnen, toen niet mee en daarom proberen we het op de zaterdag te doen. Helaas doet de brunsummerheide dat niet en willen we nu dus weert proberen en even kijken of hun dat wel doen!!

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 10:46

Dat lijkt me trouwens sterk, de meeste maneges die ik ken verhuren geen paarden op zaterdag, in verband met de vele manegelessen.

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 10:47

Whisperke schreef:
We zijn de vorige keer op de zondag geweest naar de brunsummerheide. Helaas konden de mensen die alleen op de zaterdag kunnen, toen niet mee en daarom proberen we het op de zaterdag te doen. Helaas doet de brunsummerheide dat niet en willen we nu dus weert proberen en even kijken of hun dat wel doen!!

ja zeker snap ik dat maar nogmaals in het begin werd er gezegd dat de groep in 2e gesplitst zou worden maar dan zal ik waarschijnlijk toch die mensen ook niet meeten omdat die op zaterdag gaan... laat nu maar gwn zitten iedereen blij ik g a toch al niet meer mee weet wel dat de mensen me niet moeten en bedankt dat je me even pmde er over...

Roosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 10:49

Heb ik gezegd dat ik je niet moet?
Meis, zet je d'r over heen en ga gewoon mee, jéé, dat gaat ook.
Je mag voor mijn part best mee.

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 10:53

Dan zal ik maar om te beginnen. Roos ben aardig uit jou mening kwam naar voren van dat je der niet echt moet of ja dat je ergens bij der tegen der aan loopt (zal ik het zo eens stellen). En vooral als jullie zeggen van ja dan ga je toch neit mee, of verhuis je toch als je limburg niet moet!!
Nou dat is erg stimulerend. Ik denk als ik zoiets naar me kop gesmeten kreeg en een opmerking kreeg van Laat dit nu achterwege, dan is er misschien nog spráke van een beetje leuke meeting. Nou ja dan kreeg ik ook het gevoel van ja dan ga ik niet mee. Ze willen me niet mee!!!

ja_nee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 10:55

Quote schreef:
Er zijn andere opties.

Hier sluit ik me bij aan, zorg dat je kunt carpoolen, er zijn tig andere van deze meeting die dat doen, dus waarom jij niet?

En we hebben van de zondag op de brunssemerheide afgezien, omdat we ook diegene een kans willen geven om mee te gaan, die gewoonweg niet kunnen op een zondag. Hier was afgelopen meeting namelijk sprake van! Vandaar dat we nu zoeken naar maneges waar dat op zaterdag wél mogelijk zou kunnen zijn! Misschien weet jij nog wel een leuke manege (bij jou in de buurt) waar dit kan! Laat het dan gewoon even weten! Wij staan voor suggesties open

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 10:56

ja_nee schreef:
Quote schreef:
Er zijn andere opties.

Hier sluit ik me bij aan, zorg dat je kunt carpoolen, er zijn tig andere van deze meeting die dat doen, dus waarom jij niet?

En we hebben van de zondag op de brunssemerheide afgezien, omdat we ook diegene een kans willen geven om mee te gaan, die gewoonweg niet kunnen op een zondag. Hier was afgelopen meeting namelijk sprake van! Vandaar dat we nu zoeken naar maneges waar dat op zaterdag wél mogelijk zou kunnen zijn! Misschien weet jij nog wel een leuke manege (bij jou in de buurt) waar dit kan! Laat het dan gewoon even weten! Wij staan voor suggesties open

nee woonbij shanna en alexandra in de buurt en crombach en galop doen dat niet en of dit nu zo leuk is... ja ik heb geen flauw idee... ik wacht even af wat jullie besluiten wil dol graag mee... maar moet kijken hoe haalbaar het is...

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 10:57

Ja das waar we staan der voor open. Aangezien de brunsummerheide geen optie is. Heeft ymke dit in de groep gegooid, omdat niet iedereen het direct wist!!!

AlexandraM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 12:48

jee wat een gedoe net zeg
nouja we gaan gewoon kijken wat het uiteindelijk word en kijken dan verder!
we horen het wel.

ja_nee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 13:34

Oke, ik heb reactie en het is volgens mij niet mogeljik om meer dan 10 paarden te huren voor een buitenrit. Wél had hij een aantal alternatieven.

Alternatief 1.
We kunnen in combinatie met onze huifkar wel 15 tot maximaal 18 personen een buitenrit laten maken.Dus de helft van uw groep vertrekt te paard en de andere helft vertrekt met de huifkar. Na drie kwartier wordt er dan gewisseld.
In totaal duurt het dan 1 1/2 uur of naar gelang uw wensen.
De kosten voor het paardrijden zijn 13.50 euro per uur per paard. Er komt wel 1.50 euro bij voor de huur van een veiligheidscap. De kosten van de huifkar zijn 48 euro per uur incl. koetsier.

Alternatief 2.
Verder hebben we nog avontuurlijke spelletjes zoals luchtbuksschieten of spijkerslaan.
Wat ook als een leuke groepsactiviteit wordt ervaren is Line- Dance. (altijd lachen) Een uur western dansles en de prijs is 48 euro.

Roept u maar!

Whisperke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-06 13:40

alternatief 1, wordt wel duurder!!! En ja dan kan niet iedereen constant rijden en moet er gewisseld worden en ik denk dat dan niet veel galoperen is, misschien helemaal niet eens omdat er een kar mee gaat!! En ja ik vind het daar wel eens lekker om langs het water te galoperen!!
Altenatief 2: Ja nou dat kunnen we zelf toch ook wel iets bedenken als zoiets en we gaan toch eigenlijk om lekker uit te waaien!!

ja_nee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-06 13:53

Whisperke schreef:
alternatief 1, wordt wel duurder!!!

Dus niet!

Een snelle rekensom:
- Maximaal 18 personen, laten we daar van uitgaan.
- 1,5 uur een huifkar = 48 euro per uur, dus zal waarschijnlijk 72 euro
voor 1,5 uur zijn.
72 euro delen door 18 personen = 4 euro per persoon voor een
huifkar te huren

- Als je met 18 personen bent, heb je 9 paarden nodig. 13,50 per uur
per paard, dus dat zal ongeveer 20,50 euro voor 1,5 uur zijn.
9 paarden x 20,50 = 184,50.
184,50 euro delen door 18 personen = 10,25 euro per persoon
voor de in totaal 9 paarden te huren

10,50 + 4 euro maakt in totaal 14,50 wat je per persoon kwijt bent!
Hoe dan ook, dit zal écht niet boven de 24 euro van de brunssemerheide uitkomen