Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
QtieLady schreef:ja sorry ik had het berichtje gekopieerd en naar een paar gestuurd die al een tijdje niet reageerde. was een foutje dat ik het naar jou stuurde.
mijn excuses
QtieLady schreef:op wie kom je kim?
Palma1994 schreef:Palma vandaag los gegooit en soms trekt ze nog maar soms loopt ze ook goed dus denk dat ik te paard kom de 14e
Kimmie_girl schreef:QtieLady schreef:op wie kom je kim?
Misschien dat ik toch op titus ben en rowina op Maestro
OF ik op Maestro en Rowina op titus
en dan wisselen we ofzo??
poekie schreef:Hoi iedereen,
(vooral mensen van the king stables)mijn uitje met de pasen is definitief geboekt (ARDENNEN!!!!!)maar weet niet hoelaat we gaan vertrekken maar probeer nog wel wat tijd te rekken hihi zodat ik desnoots een uurtje kom meeten en daarna weer vertrek.zet mezelf niet op t lijstje want meneer kennende weet ik de dag van tevoren pas hoelaat we weggaan. dus misschien tot vrijdag!!
Esmeralda schreef:
Palma1994 schreef:Ik vind het prima ik hou die tank van mij niet in galop met andere paarden dus ook ik galopeer zo en zo niet.
Van mij mag je achteraan en naast Tulandro hoor meid
Esmeralda schreef:ja ik blijf ook gewoon stappen hoor. Waldo is niet van mij, dus ik neem geen enkel risico. Bovendien lijkt me het zowiezo geen strak plan om met zo,n ploeg paarden te gaan draven. Geen van alle heeft ervaring met zo,n grote aantal paarden te rijden. (teminste ik neem aan dat je niet regelmatig met 20 vrouw te paard ga)Dus zullen de paarden ook wel drukker zijn als anders, uitzonderingen daar gelaten.
Krato schreef:Ik heb een énorme trapperd om het zo maar te zeggen, dus kan iedereen ook een beetje rekening houden met mij
Esmeralda schreef:is goed, we oefenen van de week nog wel even