Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Citaat:jesse_rulez schreef:
Oké, nog even een korte samenvatting voor degenen die niet precies weten wat de bedoeling is (en geen zin hebben om alle pagina's door te lezen ): we willen in het weekend van zaterdag 11/zondag 12 februari op de Brunssummerheide (onder begeleiding) een buitenrit maken. Je kunt op manege de Brunssummerheide een paard/pony huren. Als je jonger dan 16 bent dan kost het €9,- per uur, ben je 16 jaar of ouder dan kost het €12,- per uur. Als je je eigen paard meeneemt dan kost het €6,- per uur. Degenen die meewillen dienen (als ze nog niet op onderstaande lijst staan) zich toe te voegen aan deze lijst.. Vermeld dan s.v.p. je naam, leeftijd, welke dag(en) je kunt én of je een paard/pony wilt huren of dat je je eigen (verzorg)paard meeneemt.* Waarschijnlijk gaan we op de dag waarop de meeste Bokkers mee kunnen doen aan de buitenrit (vandaar het verzoek om door te geven of je op beide dagen kunt, of alleen op de zaterdag of zondag )
Quote:
1. jesse_rulez (21 jaar)
Ik kan zowel op zaterdag 11 als zondag 12 februari.
Ik wil een paard huren.
2. Simone (geen idee wat haar boktnaam is) (14 jaar)
Kan op zondag.
Wil een paard huren.
3.MissHaffie. --> Roosje, 16 *eigenlijk.
Ik wíl mee en in principe gá ik ook mee. Maar er ís een risico dat ik niet mee kan, door vervoer of thuissituatie.
Pony graag.
4. Talleke150 (27 jaar)
Kan zowel op zaterdag 11 als zondag 12 februari.
Wil een paard huren.
5. libra (18 jaar)
Wil een paard huren, maar neemt misschien haar verzorgpaard mee.
6. bowena_84 (17 jaar)
Wil een paard/pony huren.
7. _Anke_ (20 jaar)
Kan sowieso op zondag 12 februari, zou voor zaterdag 11 februari vrij moeten vragen.
Neemt eigen paard (Dilia R.) mee
8. ja_nee (19 jaar)
Wil een paard huren.
9. ChingYi: 14 jaar.
Het liefst op een zondag.
Ik kan waarschijnlijk wel mee met een bijrijdtpaardje van me(alweer )
10. Cadish: 14 jaar
Kan op de zondag.
Wil graag een paard/pony huren.
11. #Ymke#
Neemt haar eigen paard mee.
12. Nathalie84 (21 jaar)
Neemt haar eigen paard mee.
- Friezenluver (nog niet zeker)
- Whisperke: gaat waarschijnlijk mee
- AlexandraM: gaat waarschijnlijk mee
- gekkesies: gaat waarschijnlijk niet mee als het op een zondag is
* Dat maakt het op het laatst makkelijker om te zien op welke dag de meeste Bokkers mee kunnen gaan, en kunnen we de manege doorgeven hoeveel pony's/paarden we willen huren en wie onder het 'jeugdtarief' en wie onder het 'volwassenentarief' valt.
_Anke_ schreef:geweldig Ymke
Ik weet nog niet welk setje het wordt....