Bedankt voor jullie leuke reacties, nu maar hopen dat floortje niet langs haar hoeven gaat lopen nadat ze hoord dat ze een hele fanclub heeft! Het lijkt me iig leuk om jullie allemaal een te zien en te mogen leren kennen!
Ha Tyrza . Moet eerst nog toestemming vragen aan de eigenaars van Rapido, en die zie ik niet zo vaak . Ik mag wedstrijden starten met hem, dus een clinic meerijden zal zeker geen probleem zijn. Ik hoop ze binnenkort nog eens te zien, en dan schrijf ik me meteen in!
mijn paard heeft een peesblessure, dus ik dacht dat ik niet mee kon doen, maar vandaag is VA geweest, normaal moet het op drie weken weer goed zijn! Ff geluk hebben
ik zou wel willen meedoen als dat nog gaat en mag? kan iemand misschien nog effe zeggen hoeveel het kost? Jakary is wel absoluut B-niveau en ik nog minder dus dan kunnen degenen die komen kijken eens goed lachen
Als ik mij nog goed herinner is het normaal €50 voor een groepsles van 3 combinaties + transportkosten van Tyrza en + pistehuur Ruiterschool. Maar vanaf 12 deelnemers betaalt Tyrza de pistehuur en vanaf 15 deelnemers vallen de transportkosten ook weg (of omgekeerd...)
Als Jazz nog niet verkocht is en mijn chauffeur heeft tijd, kom ik misschien ook nog meedoen. In de B- - - dan
Hi, ik ben nieuw op bokt en zie net dit topic. Het lijkt me een heel interessante clinic en ik zou mss wel graag meedoen met mijn bijrijdpaardje. Staat jullie clinic open voor iedereen of houden jullie het liever bij bekenden?