Horse-Event Deurne

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

chaai

Re: Horse-Event Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 00:26

Ik heb de leonberger ook gezien hoor, maar het was net even heel druk in de stand dus ik kon er verder niet op in gaan. Het was ontzettend druk maar wel heel erg leuk. Ik was zaterdag en zondag dus in de stand bij emiel. (mandy_b_s, ik heb je voorbij zien komen, wederom was ik op dat moment erg druk )

Het was trouwens wel een bijzondere ervaring hoor, om er helemaal "bij te horen" zeg maar. Ik heb dus ook nog geholpen met afbouwen en opruimen (in de stand) en daarna gingen we met het freestyle-team nog wat drinken, in de VIP-lounge dus. Heel bizar om zo naast Anky, Imke en Tineke te zitten, alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Wibi Soerjadi was er ook nog, het was echt supergezellig. Bij de officiële afsluitings-borrel nog met diverse mensen staan kletsen die je normaal alleen vanaf een tribune ziet, echt heel bizar maar ook wel errug gaaf

En toen we weg gingen, echt van iedereen afscheid nemen en "tot ziens" zeggen, terwijl je normaal alleen vanaf de tribune zit te kwijlen. Menig penny zou er een moord voor doen

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 07:42

Zoo, het was me wel een druk weekendje. Helaas niemand van bokt gesproken, alleen Paloosa Boy (als ik het goed zeg) kort gezien. Op zaterdag hebben wij de hele dag op en neer gelopen met onze paarden en aan het eind van de dag was ik echt kapot. Gelukkig helpers bij om de paarden op en af te zadelen. 1 paard van ons vond het niet zo geweldig, maargoed dat kan gebeuren het is natuurlijk heel anders dan thuis. En tijdens de eerste halve finale deden ze bij 1 pony de bijzetteugels zo strak dat ie niet meer zo graag wilde lopen en dat vond ik jammer voor de ruiter, maargoed daarna hebben we afgesproken dat de eigenaar van de paarden bepaald hoe de bijzetteugel moet vastzitten en verder is alles goed gegaan. Op zondag liepen 5 van onze paarden mee in de halve finale en dat ging echt super . De winnaars van groep 1, 3 en 4 reden op een paard van ons, dat vonden wij erg leuk. Tijdens de prijsuitreiking zijn wij met 4 paarden mee naar binnen geweest, aan de hand. Lubelien wilde niet echt stilstaan en vond het allemaal wel erg spannend. Ik vond het ook erg leuk dat wij een aantal keer te horen kregen dat wij hele leuke paarden bij ons hadden. Vooral Lubelien viel erg in de smaak. Ik heb een aantal foto's op onze website geplaatst http://tango.messageboard.nl/9590/viewtopic.php?t=189 Mss staat er iemand op die jullie kennen.

melmel schreef:
aan confetti:
Ben jij de eigenaar van confetti, ofso???
Ik heb zaterdag op haar gereden en zondag op lubelien(weet niet zeker of ik dat goed schrijf). Maar lubelien was echt super!!!

Ja dat klopt en ik ben de eigenaar van Lubelien . hoe heb je gereden?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 07:59

Ik ben gister (zondag) ook HE geweest samen met mijn vriend Was erg leuk en gezellig! Hij kent Lammert Haanstra dus daar werd ik ook aan voorgesteld haha vet cool! Ow en dat paard van Edward Gal (Gribaldi x Amor) was echt ontzettend gaaf en krachtig!

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 08:35

confetti schreef:
@Jentel, ja dat klopt. Heb ik jou dan niet gezien? Ik had een blauwe trui aan, groene broek met rijlaarzen.

stond je de hele tijd aan de ingang van de bak?
ik heb daar nog wel met 2 mensen staan te praten.. het ging om een paardje waarvan 1 van de ouders een paard was en de andere een pony...
er zat een nieuw forress in dit paardje geloof ik.. een donker paardje..
ook stond er aan het begin van de bak een dame met iets grijs haar..
ik weet het niet hoor..

love_winsor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 11:29

Ik heb heeeell veel foto's gemaakt!!!! k heb er een toppic over geopend..! Het was egt heel leuk!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 11:35

KimS schreef:
hey
ik heb niemand gezien En niemand heeft mij gezien vermoed ik. We hadden nochtans de hond bij.

Deze hond?
Afbeelding

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 11:42

He? Daar ben ik helemaal niet geweest? Wat was daar te doen??

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 11:47

Dat was de hal bij de Recreatiezaal!

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 11:56

Ow, met de stands van de verschillende rassen? Dan ben ik daar wel geweest!

purple

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:04

heeft er iemand een Amazone gehad?
in de recreatie hal deelde ik een mijn vriendin ze uit

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:10

Nee, die heb ik niet gehad. Heb ook niemand gezien met amazones.

LittleKathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:29

Ikke heb hem wel gehad, ze deelden ze uit bij de recreatiehal!

Kimble

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:37

Ik heb hem ook gehad. Ik had hem alleen zelf al kwam ik later achter.

Daantje6

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:38

Ik heb niks gehad , ben oook niet in de recreatiehal geweest .

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 12:42

Citaat:
ik heb daar nog wel met 2 mensen staan te praten.. het ging om een paardje waarvan 1 van de ouders een paard was en de andere een pony...
ik weet het niet hoor..

Jep, als de paarden moesten lopen, dan stond ik bij de ingang van de ring . Er waren 2 paarden bij waar New Forest in zit, een zwarte en een bruine met een bles. En die vrouw met de grijze haren... dat is mijn moeder

ceetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 15:23

heeej heb de zitcompetie gewonnen!! cat. 3 ik reed op tjebbe macho de finale en de halve op happy!

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 15:36

Gefeliciteerd! Heb je er ook foto's van??

ceetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 15:42

neeej, maar er zijn veel foto's gemaakt! weet iemand waar die komen te staan?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 16:10

ceetje schreef:
heeej heb de zitcompetie gewonnen!! cat. 3 ik reed op tjebbe macho de finale en de halve op happy!

gefliciteerd!

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 16:11

Solide

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 16:12

KimS schreef:
hey
ik heb niemand gezien En niemand heeft mij gezien vermoed ik. We hadden nochtans de hond bij.

Oja, ik zat tijdens de laatste clinics op de tribune aan de ingang van de bitpiste, helemaal int midden, eerste rij. had een rood met wit gestreept shirt aan.
Weet iemand welke tv gefilmd heeft? Ze hebben me ook gefilmd, en misschien kan ik het hier ook op tv zien?
Oja, heb een winterjas van Anky gekocht, een nieuwe longe en een pet van het horse event / academy
xxx

Oh wij zagen die hond vanaf de andere kant zitten (zaten op de tribune tegenover) en hebben jullie op het einde poffertjes gehad? Want dan heb ik jullie hond even geaaid

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 18:23

confetti schreef:
Citaat:
ik weet het niet hoor..

Jep, als de paarden moesten lopen, dan stond ik bij de ingang van de ring . Er waren 2 paarden bij waar New Forest in zit, een zwarte en een bruine met een bles. En die vrouw met de grijze haren... dat is mijn moeder

hahaha.. dan was het die zwarte.. we hebben nog met jullie gesproken volgens mij.. wij waren van stal agnes.. het meisje die voor ons reed had het enigste paard wat gewoon liep.. die anderen waren allemaal aan het spoken.. ze reed erg netjes.. dat zeiden jullie ook nog(teminste als jullie degene zijn die ik verwacght.. ik heb lang donker haar.. weet je het weer?

stefanietjuh

Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 19:03

Gefeliciteerd ceetje!!
En ik heb wel amazone gehad bedankt
haha, was wel leuk, ik ben op zaterdag gegaan.

Wie had toen dat eventing gebeuren gezien?
En dat meisje dat eraf was gevallen toen? Paard gleed zo door het hek heen.. germ meske.

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 19:15

Ik heb eventing gezien, maar alleen het begin. Wist niet dat er iemand afgevallen was? Welk meisje was dat?

Vond het er overigens erg goed uitzien.

stefanietjuh

Woonplaats: Of bij Johnny Depp en anders gewoon in Zevenbergen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-05 19:23

Was die met het paard, dus niet die met de pony. Ze wou de sprong nemen op de heuvel (een hekje). Paard weigert, toen bleef ze er nog opzitten. Ze probeert nog een keer. En weer weigert haar paard. Maar nou gleed het paard door het hekje heen en lag dat meisje op de grond.
Gelukkig was er niks met het meisje en zat ze er gauw weer op. Paard was ook in orde.
Zo weet je meteen waarom ze een body protector moeten dragen. Volgens mij brak dat ook haar val. Zonder die protector was ze denk ik volop haar rug gevallen en zou het niet zo goed afgelopen zijn.