Hahaha oke daarin geef ik je gelijk Arnoud, dat het weinig boeid hoe je haar zit op een paard.... MAAAAAAAAAAAAAAAR je maakt het niet vaak mee dat een man zich niet om zn haar bekommerd
Nou zeg, jij bent aardig, ik heb geen zin in een op hol geslagen kudde omdat paard waar je op zit schrikt van je coupe
Grietje, ik ben in het echt nog erger, ben opgegroeid met 5 oudere broers die mij altijd dachten te moeten jennen, dus ben vrij scherpzinnig ingesteld Kan me hier niet zo goed uiten als in het echt
willen julie alvast een beeld van mij krijgen ? http://sanex.dierenforum.nl bij het kopje 'over mij' sta ik afgebeeld zoals ik echt ben....
Whahaha je ziet ut rosekleurig voor je dus Nah das een goed inititief, misschien had je wel gehoopt dat het een erg gezellige rit werd
MAar goed, ik zou me maar ff geestelijk voorbereiden op de rit Arnoud, want dit kan nog welleens je ergste nachtmerrie worden, volgens mij zijn Sanex en ik wel een goed team
Laatst bijgewerkt door xXGRIETJEXx op 15-02-05 01:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Van hetzelfde, ik vertrek ook. Zal mn grooooote 2persoonsbed maar weer vullen met lonely me, vent die vriend heet wou niet blijven slapen omdat ie al zo slecht slaapt de laatste tijd... ( zwak, walg, bakje!! )
Nou hahaha eindelijk gaan jullie dan kan ik ook naar mijn grote koude bed toe, die gekke vent van mij moet zo nodig snachts werken (niet dat ik um nu al toelaat in mijn bedjuh maar het gaat om ut id!!)
Arnoud, misschien steunt je paard je wel, zullen wel een aantal exmannetjes tussen lopen denk ik
Euhmmm Mloesj waarom kun jij me niet wakker houden dan??? Je weet maar nooit wat ik die nacht daarvoor allemaal ga uitspoken, misschien slaap ik de hele nacht wel niet hahahaha