Boktmeeting omg Eersel!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-04 20:06

Wat jij wilt...

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 20:14

ik ga me dus echt niet druk maken over een beetje regen! Hallo, ik ben toch niet van suiker Verward

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 21:01

T gaat weer lekker hier...
Ik ben misschien niet van suiker nee, maar opt moment ben ik erg vatbaar voor alles..
Ik denk niet eens dat ik nog zin heb om mee te gaan

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 21:11

http://www.weer.nl ,alleen als je brabant aanklikt valt het onder zuid-limburg Verward

of op teletekst, en dan idd die van belgie, e dan voor de kempen ofz kiezen, die klopt vaak beter dat die van NL3 of van RTL4 omdat die voor heel NL geldt en die van belgie alleen voor de kempen.

Maargoed, iedereen moet zelf weten of je wel/niet meegaat, laat het alleen wel voor 12.00 in dit topic weten of bel griebels of iemand anders die wel meegaat waar je eht tel.nr van ebt

machie en ik zijn er iig gewoon bij, iris82 ook volgens mij(iig daar ze ik machie af Knipoog ) maar die heeft mn tel nr dus mocht er wat veranderen dan laat ze dat wel weten en de rest zie ik zaterdag wel of ze er wel/niet bijzijn

hoop alleen wel dat t droog is, dan zijn de paden wat fijner te rijden!!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 21:17

jammer als je er niet bent stalleke, ik had je graag gemeet...

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 21:46

stalleke schreef:
T gaat weer lekker hier...
Ik ben misschien niet van suiker nee, maar opt moment ben ik erg vatbaar voor alles..
Ik denk niet eens dat ik nog zin heb om mee te gaan

Dan ga je toch niet mee Scheve mond

En verder... misschien makkelijk als ik je nog moet helpen oid met Q Renske? Anders moet je hem alleen ophalen, lijkt me niet makkelijk. Ik kan iig wel hoor want ik ben 's ochtends vrij. Laat me dat maar weten. Want Liekie staat op de manege dus dat is wel zo gedaan. Verder was Thymo erg lief, alleen een beetje op aan het einde dus wordt een rustige rit.

biancaaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 23:05

Weet nog steeds niet of ik mee kan. Ga morge voor het eerst weer rijden in (bijna) twee weken. En weet niet hoe ik bij manege kom. Maar aangezien ik toch vrij heb kom ik jullie anders zowieso uitzwaaien... Miss iemand nog makkelijke routebeschrijving hoe ik te paard naar manege kom? (binnendoor)

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-04 11:08

Miss_Blimm schreef:
Verder was Thymo erg lief, alleen een beetje op aan het einde dus wordt een rustige rit.

Thymo gaat niet mee. Leek ons (eigenaresse en ikzelf) beter dat hij niet mee gaat, omdat het staptempo voor hem te hoog ligt. Dat trekt hij niet. Ik neem dus gewoon Winnie mee, en hopelijk mag ik Thymo's zadel dan gebruiken aangezien ik op dat westernzadel pijn aan mijn reet krijg Schijnheilig

Stalleke, je moet gewoon mee gaan hoor... Ik word alleen elke keer zo moe van dat gezeur over van alles en nog wat. We zien zaterdag gewoon hoe het weer is, en hebben dan nog tijd om af te zeggen...

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-04 11:09

Oh en Biancaaaa... Renske zet Machie af bij Iris, miss (als je mee kan) dat jij daar ook heen kan gaan. Dan kunnen jullie met zijn 3en richting manege komen. Ik neem aan dat Iris de weg weet!?

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 13:41

Zijn alle paarden een beetje rustig? Quikc is erg heet op t moment.. ben maandag met hem door de draad van de bak gegaan Scheve mond
Maareh word t een STAP rit?

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 13:44

En hoe lang is de rit? en hoe laat aanrijden?

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-04 13:50

griebels schreef:
Ik ben wel van mening dat je verantwoordelijkheidsgevoel hebt, en over een paard beschikt wat je mee kan nemen. Een paard huren gaat niet meer
Ik wil als tijd 14u aanhouden. Volgens mij kan iedereen dan!?
Het wordt wrs een stap-klets-rit vanwege het weer. Miss dat er een klein drafje bij kan zitten, ligt aan het pad. Een galop zal er zeker niet in zitten

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-04 14:02

Nu zaterdag al weer minder kans op regen.. namelijk 20% en een redelijke temperatuur Knipoog
En op de Belgische zender zelfs: betrokken, droog en ook een redelijke temperatuur.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 15:01

Ik ga mee zolang ik heelhuids op mijn paardje kan komen.
(Ow, wat ben ik blij dat marleen bij mij afgezet wordt!!) Oftewel, ik gawoon mee. Kan me niet schelen wat voor weer.
Vorige week een uur les gehad in de regen.... En het was koud he Renske... Tong uitsteken

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 16:07

HOE LANG IS DE RIT?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 16:21

Geen idee, een uurtje lijkt me lang zat met onze slecht geconditioneerde, zieke en zwakke bokken die er mee gaan...

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-04 16:52

Stalleke, de rit heeft een duur van ongeveer 2 uur. Ligt er maar net aan of de paarden het vol houden.
En schreeuwen hoeft ook niet, want ook dit antwoord staat al ergens in het topic Knipoog

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 17:50

Quenti is kreupel, echt erg kreupel!!!
heb hem gelongeerd vandaag en in draf mist hij steeds een paar passen met zn achterbenen, echt heel vaag!
eerst(tot 2 weken geleden, afegelopen 2 weken ging ie super!) had hij af en toe dat rechtsachter ene huppeltje maakte ipv een echte drafpas, nu wisselt hij steeds af met rechtsachter en linksachter een huppeltje maken

geen idee waarom hij het doet en waarom het nu ineens dubbel zo erg terug is als 2 weken geleden, nu dus aan beide achterbenen ipv alleen rechtsachter, maar zo ga ik er dus niet opzitten Verdrietig

2 uur is trouwens vrij lang lijkt me, Q houdt t denk ik wel vol, maar dee is echt niets gewend, en die moet ook nog naar de manege toerijden en weer terug, maar als de rit rustig is, dan moet t denk ik wel gaan.

weet niet of marleen dee meekrijgt van mn moeder zonder dat Q en ik meegaan, heb haar nml nog niet gesproken maar de vorige keer kwam ze ook al spontaan naar marleen toe met de vraag of ze Dee wilde rijden Knipoog

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-04 18:03

Renske, daarom zei ik ook dat het eraan ligt wat de paarden vol kunnen houden. Ik hoop wel dat Q mee kan, desnoods stappen we alleen...

bianca5055

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 18:03

2 uur is denk ik vrij lang zeker voor de mensen die nog onder de man terug moeten.
Om 5 uur is het namelijk echt heel erg donker.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 18:06

nee ik ga er echt niet op het leek steeds of zn achterhand wegzakte en hij daarom een huppeltje maakte, echt heel raar!
en dat doet hij niet voor nix en een kreupel paard daar ga ik niet opzitten, iig niet zolang ik niet precies weet wat hij heeft.
in stap struikelde hij de laatste keer buiten ook al vrij veel, of dat door de modder kwam, of omdat ie niet goed liep dat weet ik niet.

Hij wilde vandaag echt niet lopen, staat ook in de wei al heel de dag heelmaal achterin voor zich uit te staren, hij kijkt zelfs niet eens naar wisteria terwjl die 2 normaal niet bij elkaar zijn weg te slaan....

ik kijk morgen ff hoe hij loopt aan de longe, maar als dat zo is als vandaag dan ga ik helaas niet mee Verdrietig

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-04 18:09

We kunnen ook korter gaan. Zoals ik al zei moeten we het op de paarden aanpassen. Renske, ik heb je een pb gestuurd Haha!

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 19:41

Ik ga alleen mee als Renske ook gaat. Ik vind het namelijk niet fijn om met dee mee tegaan zonder dat rens mee is, ook voor de moeder van renske.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 19:45

Renske toch dat klinkt echt niet goed.. denk niet dat t verstandig is als je zaterdag meteen een eindje gaat rijden.. Scheve mond Ik zou er zo niet meer op durven..

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 20:03

Ik heb besloten dat ik Definitief NIET meega..
Lisa (Riskjuhruled) is nog niet zeker maar ze dacht ook van niet..