Ja, dat kan op zich wel... dan kunnen we gewoon een korte meeting houden ofzo en dan in oktober de grote meeting
@ skip:ja, gewoon eerst een "kleintje" en dan in oktober de grote @ stef:geen vv in de buurt dan?*zoekt het kaartje*
oké, maar waarom mag Stef nou niet komen.. Te ver weg, boeiend tis een weekend neem je je huiswerk mee zeg je dat je heel goe dgaat leren (juist)
skipperfan schreef:Ja, dat kan op zich wel... dan kunnen we gewoon een korte meeting houden ofzo en dan in oktober de grote meeting indaad, gaan ik en ilkkah wel ergens naar toe gaan we jullie even onder handen nemen :P
Marwszjeuh schreef:indaad, gaan ik en ilkkah wel ergens naar toe gaan we jullie even onder handen nemen :Pwaar gaan wij naartoe
Marwszjeuh schreef:indaad, gaan ik en ilkkah wel ergens naar toe gaan we jullie even onder handen nemen :POh oh
Ilkkah schreef:waar gaan wij naartoe Naar Soraya.Ja dat vind ik wel een goed idee, kom maar op ziekenbezoek
Spirit schreef:Naar Soraya.Ja dat vind ik wel een goed idee, kom maar op ziekenbezoek met de bus komen wij er wel toch marz
Als je echt naar Soraya wil komen..Onthou dan wel dat d'r geen flikker te doen is Alleen beetje knuffelen en aandacht geven en poetsen enzo..Misschien naar de spuitplaats om benen te koelen.
Spirit schreef:Als je echt naar Soraya wil komen..Onthou dan wel dat d'r geen flikker te doen is Alleen beetje knuffelen en aandacht geven en poetsen enzo..Misschien naar de spuitplaats om benen te koelen.Hmm.zz.. in welke stad is het? is er niets in de buurt??
Marwszjeuh schreef:Euhhh *heeft vertrouwen in Ilkkah dat zij het wel vind * hoop het als je ons ophaalt bij ons bushok, of van de trein haalt weet ik daar best te komen
Ehm..Nou het is in Simonshaven.Ennehh.. iets daar in de buurt?Ehh Skip? Of we moeten een les nemen ofzo met zijn vieren (op manegepaarden)
*kan nog geen routeplanner oid maken dus heb geen idee waar we ergens uit moeten stappen of waar we uberhaupt op moeten stappen*
Spirit schreef:Of we moeten een les nemen ofzo met zijn vieren (op manegepaarden)ja man 8 dan wel, ventjes gaan ook mee